![]() |
Te gek voor woorden: vacature-eis: Hollands accent is een must!
wat een grap zeg, deze vacature voor in Brussel vond ik op de site van Vera-interim. Ze zetten er dus expliciet bij dat je een Noord-Nederlands (Hollands) accent moet hebben.
Wat zal het volgende zijn: je moet een Limburgs accent hebben, je moet blond haar hebben en klompen dragen. Alsjeblieft zeg! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Betekent dat dan ook dat een Hollander van Marokkaanse afkomst, die met een Marokkaans accent spreekt, niet in aanmerking komt? Snap je waar ik naartoe wil? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt het aan mij, of doet "Plaats van tewerkstelling" denken aan dwangarbeid. :)
|
Die werkgever zal wel weten dat ie eventuele Vlaams-aksent-achtige kandidaten met veel meer potentieel zal mankeren.
Die werkgever zal wel beseffen waarom hij dat Hollands aksent nodig heeft. Het is tenslotte zijn winst of zijn verlies. Er is geen strafbare diskriminatie; ik vind niet dat de vraag naar dit aksent strafbaar zou gesteld moeten worden. Met andere woorden: ik zie geen probleem. |
Citaat:
|
Wat sjeg je nouw man? Wat sjeg je nouw?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie hier totaal geen probleem in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het lijkt me trouwens een geschikt middel om de anti racistische zever te omzeilen.
Waarom hebt u die neger niet in dienst genomen? Zijn aksent was niet het juiste. Ah ok, dan is het in orde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be