![]() |
Nieuwe blog! http://splitsbartdewevernu.blogspot.com/
Beste mede Belgicist,
Op volgend webadres: http://splitsbartdewevernu.blogspot.com/ kan u terecht als u uw België-lievende creatieve gevoelens de vrije loop wilt laten gaan. Een oase van gezond verstand in een steeds enger wordende wereld van brullende leeuwenvlaggen zwaaiende volksnationalisten. Met hoogst vriendelijke Belgische groet! Creatieven voor België! De Ket |
Laag niveau. Anders wou ik wel eens een artikeltje schrijven.
Ik beargumenteer graag beide kanten. |
Een Franse en Duitse versie ben je blijkbaar vergeten :-D Of bestaat uw België enkel uit Nederlandstaligen?
|
Citaat:
De kant van de burger. Burger per burger, één na één. |
België BARST.
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Wat ne zielige site is mij dat....
Dat kan ook alleen maar van belgicisten komen hoor... |
Citaat:
(ik had eerst gezet dat ik bereid was hem rauw te konsumeren, maar dat zou verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden, niewaar) |
Tiens, hier wordt De Wever verweten een Plop-karikatuur te zijn, terwijl de slagzinnen van de stickers het doorsnee studio100-niveau maar nipt evenaren...
Tegen separatisme en andere onzin... zoals het koningshuis? vijf regeringen voor nipt 10 miljoen mensen? illegale verkiezingen? antidemocratische cordons? anti-smog-geldklopperij? culpabilisering van autochtonen? ... ? |
Puik werk beste Ket! De stoute Flaminganten zullen het in hun broek doen na het lezen van je blog. Doe zo voort!
|
Die sticker van Belgie en de USSR vind ik ontzettend creatief. Zo creatief dat ik niet eens begrijp wat de USSR met dit alles te maken heeft. Staat de USSR voor onzin? Geen idee, maar volgens mij wel een mooi staaltje Belgistisch surrealisme.
|
![]() Deze is dan weer goed. België wordt hier symbolisch voorgesteld als een vlot met 3 mensen en een hond erop. Beter had ik het niet kunnen bedenken. |
jammer van die vlekken op uwe site....:cry:
|
eerder zielige vertoning
tegenwoordig is een belgicist enkel en alleen iemand die niet tegen verandering kan. belgie barst! effe off topic: gisteren op rock ternat kwam de bloodhound gang en die haden gehoord over de crisis en op het scherm kwamen er af en toe slagzinnen als "WALEN ETEN RATTEN". ik heb me kapotgelachen:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Bigmac zeker? (Dat denken ze allemaal) |
Citaat:
|
Citaat:
Lijst De Decker |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be