Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoeveel kinderen ???????? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95942)

ICE-MAN 7 oktober 2007 00:55

Hoeveel kinderen ????????

Hoeveel Jongen MAG De Zeug Nog Werpen ????

Vorenus 7 oktober 2007 01:16

castreren die zeug.

Thomas- 7 oktober 2007 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2980941)
castreren die zeug.

Met of zonder verdoving? :-P

Vorenus 7 oktober 2007 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2980951)
Met of zonder verdoving? :-P

Puur natuur, geen chemische brol.

Animalman 7 oktober 2007 01:28

Dat mag trouwens niet van opus dei.

Adam Smith 7 oktober 2007 01:39

Wat een NON-discussie. Ieder persoon moet zelf weten hoeveel en/of zij/hij kinderen neemt!

Animalman 7 oktober 2007 01:43

Gesteld dat ze kunnen tellen. In dit geval ben ik daar niet van overtuigd.

baseballpolitieker 7 oktober 2007 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 2981005)
Wat een NON-discussie. Ieder persoon moet zelf weten hoeveel en/of zij/hij kinderen neemt!

Een persoonlijk trauma denk ik, als ik zijn onderschrift lees.:-)

Animalman 7 oktober 2007 01:58

Citaat:

Typisch hollands nederlands. Als ik, voor wie nederlands eigenlijk de derde taal is, die laatste zin lees, dan denk ik... Wie weet nu niet hoeveel kinderen hij heeft? Thuis dan toch...

Adam Smith 7 oktober 2007 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2981037)
Typisch hollands nederlands. Als ik, voor wie nederlands eigenlijk de derde taal is, die laatste zin lees, dan denk ik... Wie weet nu niet hoeveel kinderen hij heeft? Thuis dan toch...

Thuis dan toch, dat zegt genoeg over Wallonie:-D. Dan blijf ik erbij dat ik in z'n algemeenheid stel dat mensen zelf moeten weten of ze kinderen nemen en hoeveel kinderen ze willen nemen. (Nu volledig genoeg voor deze Waal:lol:)

Animalman 7 oktober 2007 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 2981050)
Thuis dan toch, dat zegt genoeg over Wallonie:-D. Dan blijf ik erbij dat ik in z'n algemeenheid stel dat mensen zelf moeten weten of ze kinderen nemen en hoeveel kinderen ze willen nemen. (Nu volledig genoeg voor deze Waal:lol:)

Ja als ze het zelf al niet weten wie dan wel?

Adam Smith 7 oktober 2007 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2981054)
Ja als ze het zelf al niet weten wie dan wel?

irrelevant, gaat om een beslissing die een (echt-)paar/stel samen neemt....

maddox 7 oktober 2007 04:14

Citaat:

castreren die zeug.

Detail forumnar Hellfiggigaro, een zeug is een vrouwelijk varken. Moeilijk om te castreren nietwaar.

Maar als het om onze Royale prinses Mathilde gaat, dan durf ik zeggen, waarom zou je die onschuldige- voor de Coburgers gekweekte baarmoeder- hoge adelijke, semi incesteuze, dame steriel maken?

Het is misschien een poging om de kwakjes van "Koning Albert II", "Prinsen Laurent en Philip", "Koning Leopold III," "Koning Boudewijn I" en de "postbode, gasmeterman, watermeteraar en hoflevernacier bloemist" te laten resulteren in een levensvatbare en op zijn minst semi inteligente cactus.

lombas 7 oktober 2007 08:38

Citaat:

Als ze zelf opdraaien voor de verantwoordelijkheid ervan. Wat bij ons Royaal Koppel niet het geval is.

Chimera 7 oktober 2007 09:11

nuttelose discussie...

Raf 7 oktober 2007 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chimera (Bericht 2981161)
nuttelose discussie...

"Discussie"?

manta 7 oktober 2007 09:34

Citaat:

castreren die zeug.

Ik heb al wel een petitie getekend tegen de niet verdoofde castratie van "beren" ... Maar van zeugen ??? 't lijkt me dan wel dat er iets mis is met dat beestje ...(alhoewel het gebruik van hormonen rare zaken kan veroorzaken ...:? )
Maar als het over de te grote varkensstapel (stapel klinkt ook wel erg dieronvriendelijk:-( ) gaat , ben ik er wel mee akkoord dat er minder moet gekweekt worden ...
't zou ook beter voor 't milieu zijn ...

liberalist_NL 7 oktober 2007 10:08

Citaat:

Maar waarvan er niet meer dan 2 door de staat gesubsidieerd worden!

Vlaming 1302 7 oktober 2007 10:11

Inderdaad nutteloze discussie, wie is er nu nog geïnteresseerd in de monarchie? Misschien de oudste leden van seniorennet.be?

Animalman 7 oktober 2007 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaming 1302 (Bericht 2981221)
Inderdaad nutteloze discussie, wie is er nu nog geïnteresseerd in de monarchie? Misschien de oudste leden van seniorennet.be?

Magnificat! Die jongen beleeft de mooiste dagen van zijn leven... Die is daar waarschijnlijk Mod.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be