![]() |
Hoeveel kinderen ????????
Hoeveel Jongen MAG De Zeug Nog Werpen ????
|
castreren die zeug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mag trouwens niet van opus dei.
|
Wat een NON-discussie. Ieder persoon moet zelf weten hoeveel en/of zij/hij kinderen neemt!
|
Gesteld dat ze kunnen tellen. In dit geval ben ik daar niet van overtuigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Typisch hollands nederlands. Als ik, voor wie nederlands eigenlijk de derde taal is, die laatste zin lees, dan denk ik... Wie weet nu niet hoeveel kinderen hij heeft? Thuis dan toch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het om onze Royale prinses Mathilde gaat, dan durf ik zeggen, waarom zou je die onschuldige- voor de Coburgers gekweekte baarmoeder- hoge adelijke, semi incesteuze, dame steriel maken? Het is misschien een poging om de kwakjes van "Koning Albert II", "Prinsen Laurent en Philip", "Koning Leopold III," "Koning Boudewijn I" en de "postbode, gasmeterman, watermeteraar en hoflevernacier bloemist" te laten resulteren in een levensvatbare en op zijn minst semi inteligente cactus. |
Citaat:
|
nuttelose discussie...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het over de te grote varkensstapel (stapel klinkt ook wel erg dieronvriendelijk:-( ) gaat , ben ik er wel mee akkoord dat er minder moet gekweekt worden ... 't zou ook beter voor 't milieu zijn ... |
Citaat:
|
Inderdaad nutteloze discussie, wie is er nu nog geïnteresseerd in de monarchie? Misschien de oudste leden van seniorennet.be?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be