![]() |
Goed nieuws voor Dronkoers:
Italiaans record: 1 miljard aan verkeersboetes
In Italië zijn in 2006 verkeersboetes uitgedeeld voor een recordbedrag van meer dan 1 miljard euro. 'Traditionele' boetes als parkeerbonnen en bekeuringen voor te hard of door rood licht rijden spelen een steeds minder belangrijke rol. De Italiaanse gemeentes zien hun inkomsten vooral stijgen doordat in historische binnensteden beperkingen worden opgelegd aan het autoverkeer. Die regelgeving wordt in de gaten gehouden met camera's en elektronische snufjes. Zo zijn er camera's die kunnen ruiken of er alcohol in het spel is. Belgie overweegt om dezelfde regelgeving toe te passen! |
Citaat:
|
Citaat:
Kater? :roll: |
Citaat:
...en geen enkele camera die dat geroken heeft 8-) Wel stijve armen van de verhuis gisteren :-( |
Ik word als het ware naar dit topic getrokken, er hangt hier een alcoholluchtje... Mmmmm... alcohol...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, Herman Brood begon om 6 uur al, nadat hij om 5 uur gestopt was...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom was je hiet niet bij?: Oktoberfest breekt bierrecord Gepost door René (Renesite) - Bron: Telegraaf.nl Gepubliceerd: zondag 7 oktober 2007 @ 12:05 ![]() Het grootste volksfeest ter wereld, het zestien dagen durende Oktoberfest, eindigt vandaag. Het volksfeest heeft naar schatting 6,2 miljoen mensen naar de Beierse hoofdstad München doen komen. |
Citaat:
En nee, karnemelk hadden ze toevallig niet in huis ;-) |
Citaat:
M'n huischvrouw* roept me voor de lunch, met karnemelk uitaard! * Gelukkig leest ze zit toch nooit! |
Citaat:
Kunt ge katers krijgen van karnemelk? |
Citaat:
|
Citaat:
Amai als er ene passeert met zweetvoeten ... De boete zal navenant zijn ...8-) |
Citaat:
Geen idee, maar de mijne is al over, beter zelfs, heb er al eentje op :lol: Jah, nu moet ik weg naar m'n vrouwtje haar grootouders... :evil: Ze kunnen er maar beter voor zorgen dat ze me een drankje aanbieden :twisted: Komaan oudjes, open diene frigo, jullie zijn te oud om te drinken! |
Citaat:
|
Citaat:
Mij zien ze daar dus niet ...;-) |
Wie het woord karnemelk gebruikt in dit topic moet hard gespankt worden. Bah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be