![]() |
Oude man valt in vijver bij diefstal door minderjarigen in Gent
Ik zeg niet dat de daders allochtonen waren, maar aangezien de feiten in bende werden begaan - typisch hun handelsmerk- zou ik er toch niet van verschieten.
Ook het feit dat men het weer over ''jongeren'' heeft draagt daartoe bij. Een bejaarde man is in de nacht van zaterdag op zondag bestolen door een groepje minderjarigen in het Gentse citadelpark. Daardoor viel hij in de vijver van het park. Dat werd vernomen bij de politie en het parket in Gent. De man werd aan de Gustaaf Den Duitsdreef in het park rond 23.00 uur geconfronteerd met een groepje van zeven jongeren. Ze namen de portefeuille af van het slachtoffer. Daarna jaagden ze de oude man zodanig op dat hij in het water belandde. Het slachtoffer raakte niet gewond. De politie identificeerde twee minderjarigen die als de daders van de diefstal beschouwd worden. Ze worden voorgeleid bij de jeugdrechter in Gent. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/default.asp?art={8D1848D7-793C-4F40-8880-9AFDE6F8669F |
Al bij al heeft de man nog geluk gehad precies.
|
Tja, weer zo'n topic waarvan er al 1001 zijn.:roll:
Zulke feiten zijn niets nieuws, zijn er al altijd geweest in alle tijden, en ze zullen er blijven. Mag ik de moderatie vragen dit nutteloze topic te sluiten?:roll: |
Citaat:
Stopt is met uw zever om elke topic te laten sluiten enkel omdat die u niet aanstaat. Precies een klein kind gij. |
Citaat:
|
Citaat:
En wie geeft daar meestal de aanleiding toe? |
Citaat:
Typisch handelsmerk. |
Citaat:
Deze oude man had dat spijtig genoeg niet. |
Citaat:
|
In tegenstelling tot wat sommigen onder jullie denken, is dit wel degelijk een forum over politiek, geen nieuwsforum.
Of willen we in de toekomst gewoon een topic openen over elk nieuwsfeit en elk bericht in de krant? :roll: |
Citaat:
Bij criminele activiteiten spreken we van bendes, een groot verschil. |
Citaat:
Veiligheid is toch een taak van de overheid en daarmee verbonden met politiek. Zo kan ik ook beginnen zagen over windmolens en zogezegde racisme van de blanke bange man. |
Citaat:
|
Citaat:
En de daders of ''jongeren'' dragen daar niet toe bij?:roll: |
Citaat:
Ik stel louter vast dat er om de haverklap topics als deze worden geopenend met als enige doel klagen over migranten. Keer op keer op keer. Open dan een centraal topic of iets dergerlijks, maar dit begint op spam te lijken. |
Citaat:
Als zij daartoe de aanleiding geven moet dat dan maar. |
De man voelde te laat nattigheid.
|
Heftruck heeft natuurlijk gelijk.
|
Citaat:
|
Oberst zou eens moeten snappen wat voor iemand Heftruck is. Dan zou hij dit
Citaat:
Enfin, buiten dat. Richt dan een centraal 'HET GROTE ALLOCHTONENMISDADEN'-topic op. Dan zijn we daar van af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be