![]() |
Witte boord gevaarlijk?
Citaat:
![]() Deezen gemoedelycken figuuren binnencort uyt het sicht verdweenen? Wat vindt u van deze agressie tegenover het uiterlijk vertoon van personen die bij veel mensen gemoedsrust, vriendelijkheid en aanspreekbaarheid oproepen? Verder, wat voelt u als u geloofsdienaars kledingsgewijs over het straat ziet wandelen? |
Wat ik voel als'k die over straat zie lopen? Onverschilligheid.
Wat ik vind van die agressie? Hetzelfde als wat ik van agressie vind tegenover vrouwen, kinderen, of om't even welke groep van mensen, namelijk niet kunnen. De benaming "dog collar" doet me wel aan SM denken, mer soit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er iets is dat een agnost zeker weet, is dat ie't niet weet! |
Citaat:
Aggressie tegenover iemand die er geen aanleiding toe geeft is gratuit, onaanvaardbaar dus. 2. Citaat:
Een kardinaal die beweert dat condooms voor Afrika door 't westen met het aidsvirus besmet worden, die roept bij mij terecht aggressie op, géén Citaat:
3. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag jij aan elke christen of ze zich distancieëren van die fundi's die in de USA doctors om zeep helpen omdat ze in abortusclinics werken? Vraag jij of ze afstand nemen van alle wandaden die in naam van het christelijk geloof gedaan zijn? Of is dat niet belangrijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be