![]() |
De Gucht
De Gucht blaast alle bruggen op wat gaat er van die man worden??
|
Citaat:
|
C2C-niveau.
|
Monsieur Charles De Kgucht heeft heimwee naar paars.
Het was heerlijk dienen ,voor koning en waal. |
Ik vrees dat de VLD hem zal laten doen, maar eigenlijk zou hij er uit moeten gezet worden.
Ze spraken zovaak van "ruziezoekers" binnen de VLD. Wel, die ruziezoekers hadden één ding gemeen: allen lagen ze overhoop met De Gucht. De Gucht buiten smijten, zou ik zo zeggen. Hij is de ruziezoeker en de nestbevuiler. |
De volgende minister van staat.
|
Citaat:
|
Hij is tenminste een man met 'gezond verstand'. (Al gebruik ik die term niet graag, omdat ik het te vaak link (en helemaal ten onrechte eigenlijk) met die dikke onnozele blaaskaak van Oostende.)
|
Citaat:
|
Open VLD laat hem doen. Volgens de liberalen is er gewoon geen lat, dus moeten ze er ook niet onder.
|
Haha,
De Gucht is zo een held in zijn beelspraken... Ik zag het al helemaal voor mij een Bart DW die plat op zijn buik moest gaan, subtiel :-D |
Citaat:
say no more |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het moet natuurlijk niet altijd gaan over Opus Dei dienaars. |
Minister van binnenlandse zaken
|
Citaat:
|
Wordt de eerste Belgische zelfmoordterrorist en blaast alle mogelijke coalitievormingen voor de toekomst op. (en hoop stilletjes dat hij er in blijft na al zijn escapades:? ...)
|
Citaat:
Het feit dat de tsjeven hun zaakjes niet inorde krijgen met de franstalige tsjeven zegt al genoeg denk ik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be