![]() |
Etnische zuivering?
Moet dit forumonderdeel exclusief rechts worden, of moet er enkel gedebatteerd worden over rechtse thema's?
Ik heb altijd het laatste gevonden, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vinden dat linksen hier niet thuishoren. Ik laat dus de democratie zegevieren en laat jullie beslissen. De stemming is publiek, ik zal enkel 'rechtse' leden volgen. |
Wie zou je zo allemaal links noemen? En meer nog, is het de moeite? Hier wordt (jammer genoeg) niet zo veel gepost als in links zelf.
|
Citaat:
Links is wie ik links vind. 8-). Libertariërs mogen blijven, maar net. En ze moeten rechtserig zijn. |
Ja zeg, want met al die vreemdelingen op straat tegenwoordig, een mens zou voor minder!
|
Citaat:
Zowel links als rechts moeten ergens een plaats hebben om over eigen thema's te praten zonder dat de kans bestaat dat het thema er aan gaat door net die links-rechts tegenstellingen ... Hoewel tegenstellingen er onder de rechtse gebruikers ook zullen zijn ,maar die zullen (normaal gezien) niet zo fanatiek opgaan als soms het geval is ... Was dit gedeelte trouwens al niet voorbehouden voor rechtsgezinden ? |
Zitten hier zoveel "linksen"? Van mij mogen Praetorian en C2C alvast blijven.
AdrianHealy moet daarentegen levenslang verbannen worden! :twisted: |
Owned.
|
Sedert wanneer is linkse of rechtse politieke oriëntering overigens etnisch gerelateerd?
|
Ik vind dat linksen (en dus ook liberalen en libertariërs) hier niet thuishoren. Mensen zoals AdrianHealey moeten maar ergens anders naartoe gaan met topics zoals "anarcho-kapitalisme".
|
Ik heb je al gezegd. Het was een fout. En het spijt me. :/
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Ironie is en blijft een probleem voor sommigen.
|
Ik zit hier alleen om de discussiëren over Schmidt en Jünger, omdat zij ook mijn lievelingsfilosofen zijn. Stond eveneens vermeld in mijn applicatie.
|
Er staat;
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar. |
Misschien is die hele kloof tussen rechts en links dan toch niet zo groot, hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be