![]() |
Vroeger was ik compleet tegen het koningshuis gekant, dat mensen zomaar geld krijgen omdat ze per ongeluk de juiste (?) vader hebben, vond ik verschrikkelijk.
Maar ik ben overtuigd door de argumenten dat de handelsmissie's van onze eerste familie onze economie echt deugd doen, en dat het ons land enige uitstraling biedt. Aan de andere kant ben ik echter een overtuigd democraat, en daarom pleit ik ervoor om de koninklijke familie 4-jaarlijks te vervangen door een nieuw verkozen familie. Ik en mijn gezin zijn alvast kandidaat, de Pfaffs en de Planckaerts ongetwijfeld ook. |
Ik had al ja gekozen voor ik de tweede optie had gelezen. Dzu. Ik wil ook koning worden.
|
Een koning is voor niks nodig. Ik zou dus niet weten waarvoor we er eentje zouden moeten kiezen.
|
Neen, de huidige koninklijke familie voldoet perfect.
|
Dumpen, dat koningshuis.
|
Ik oewil oek koning oemworden!!!!!! :twisted:
Tijd voor een nieuwe keizer vind ik eigelijk ... :wink: |
Of een graaf van Vlaanderen ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Culturele functie? Ja, een op de lachspieren werkend comedie theaterstukje.
Een van de duurste producties ooit :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, bij mekaar opgeteld zijn het dikwijls die kleine prullen waar ik maandelijks het meeste geld in steek... |
Niets houdt u natuurlijk tegen om mijn deel te betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn keuze staat er weeral niet tussen. Ik hoef geen koning, democratisch verkozen of niet. ge denkt toch niet dat ik ook nog eens ga betalen om om de vier jaar nog eens een koningsverkiezing te organiseren :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be