![]() |
De moeder van alle gedrochten.
Op geen enkel maatschappelijk of politiek punt is men het eens tussen Franstalig en Nederlandstalig Belgie.
Als men al een regering kan vormen zal het een gedrocht zijn , welke een sterke hypotheek zal leggen op de stabiele werking van het land. Men is nu dus aan het pogen de moeder van alle gedrochten te maken. De kiezer zal de volgende maal daar rekening mee houden, medunkt. Wat denkt het forum ? |
Citaat:
Als er grote toegevingen worden gedaan zal er bij de volgende verkiezingen massaal op LDD + VB gestemt worden, en volkomen terecht. België loopt op zijn einde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() "Sta op gij monster" |
Citaat:
Haha, een necromancer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
http://www.mediargus.be/ng/static/vi...63493434673D3D
Het klopt vrij goed met wat de topicstarter schreef, me dunkt. Citaat:
|
Citaat:
Zelfs al zouden 100 buitenlandse neutrale en goed geschoolde waarnemers uit het buitenland hem nog zeggen: dit of dat zou je beter op Belgsich nuveau laten gebeuren; dan nog zou hij weigeren. Zijn einddoel is VL onafhankelijk en of dat nu voor vandaag is of voor binnen 20 jaar; dat is wat de Frabstaligen niet aanstaat. BDW had gedacht van op zijn kousevoeten elke keer wat meer VL binnen te halen, zodat er op den duur nog slechts een lege doos overbleef; maar de FR zijn ook niet van gisteren hé. |
Maar op het nieuws hoorde ik hem zeggen ivm jeugdsanctierecht: het blijft federaal indien de Vlaamse visie het haalt; anders regionaliseren.
Lijkt me een betere houding (hij leert bij). |
Dat belgicistische hielenlikkers van de Franstaligen De Wever 'het' probleem vinden lijkt me logisch.
Indien Belgique zélf het probleem niet was, was De Wever het ook niet. |
Net begonnen WK rugby: FR - Eng.
Leterme zat in de tribune om de Marseillaise in mee te zingen:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be