![]() |
Product NR1 de artikelen van de armen *kuch*
Even mijn woede hier botvieren op dit forum :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
Het wit product van GB (NR1) heeft kaas is zijn gamma dat plots van 1.08€ voor 300gram naar 1.51€ in prijs is gestegen,wat een schande is dat zeg:evil: Maar de arme zijn inkomsten zijn niet met 50% gestegen,wel wij worden met de week armer,eerst aardgas +18%,dan het brood,spaghetti+20%,en nu de kaas +50% Een regelrechte schande is het,moeten we dus met zen alle weer honger gaan lijden :evil: |
Ik stel mij toch de vraag wat hier het nut van is,een hoop armen bij te maken of zo :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
vraagje : kaas is dat eigenlijk een noodzakelijk voedselsupplement ? |
Citaat:
Bedankt VWS .....:evil::evil::evil::evil: |
In de colruyt vind je jonge hollandse gouda (in blok) van het merk Saint-Martin voor € 3,43/kg. Zo'n € 1,029 voor 300 gram dus.
|
Citaat:
En mij woede draait meer rond het opslagen van gas,brood ect,en met zo veel ineens:evil: En vraagje aan U nu,waarom volgt mijn loon niet :roll: |
En oh ja, een tip voor goedkoper brood: stap eens binnen in een allochtone bakkerszaak.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nog wel alternatieven voor dat product. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Bron |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar over t algemeen en zeker voor voeding, wordt de prijs nogal sterk beïnvloed door de kost ... de grondstofprijzen dus zit maar één ding op hoor, en dat is je loon (her)onderhandelen ... profiteer ervan voor t met de krapte op de arbeidsmarkt gedaan is, zou ik zeggen ... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.auchanroncq.com/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be