Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Product NR1 de artikelen van de armen *kuch* (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96084)

duveltje382 9 oktober 2007 14:16

Product NR1 de artikelen van de armen *kuch*

Even mijn woede hier botvieren op dit forum :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
Het wit product van GB (NR1) heeft kaas is zijn gamma dat plots van 1.08€ voor 300gram naar 1.51€ in prijs is gestegen,wat een schande is dat zeg:evil:
Maar de arme zijn inkomsten zijn niet met 50% gestegen,wel wij worden met de week armer,eerst aardgas +18%,dan het brood,spaghetti+20%,en nu de kaas +50%
Een regelrechte schande is het,moeten we dus met zen alle weer honger gaan lijden :evil:

duveltje382 9 oktober 2007 14:23

Ik stel mij toch de vraag wat hier het nut van is,een hoop armen bij te maken of zo :roll:

HAMC 9 oktober 2007 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986015)
Ik stel mij toch de vraag wat hier het nut van is,een hoop armen bij te maken of zo :roll:

Die gaan allemaal op de VLD stemmen, dan wordt het beter.

Anna List 9 oktober 2007 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2985998)
Even mijn woede hier botvieren op dit forum :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
Het wit product van GB (NR1) heeft kaas is zijn gamma dat plots van 1.08€ voor 300gram naar 1.51€ in prijs is gestegen,wat een schande is dat zeg:evil:
Maar de arme zijn inkomsten zijn niet met 50% gestegen,wel wij worden met de week armer,eerst aardgas +18%,dan het brood,spaghetti+20%,en nu de kaas +50%
Een regelrechte schande is het,moeten we dus met zen alle weer honger gaan lijden :evil:

wat stel je voor ? een vaste prijs (ongeacht de grondstofprijzen) zodat alle landbouwers ook armen worden (als ze het al niet zijn) ?

vraagje : kaas is dat eigenlijk een noodzakelijk voedselsupplement ?

duveltje382 9 oktober 2007 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2986022)
Die gaan allemaal op de VLD stemmen, dan wordt het beter.

Idd,en deze roepen dan andere armen op het zelfde te doen,goe bezig :evil:
Bedankt VWS .....:evil::evil::evil::evil:

netslet 9 oktober 2007 14:35

In de colruyt vind je jonge hollandse gouda (in blok) van het merk Saint-Martin voor € 3,43/kg. Zo'n € 1,029 voor 300 gram dus.

duveltje382 9 oktober 2007 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2986031)
wat stel je voor ? een vaste prijs (ongeacht de grondstofprijzen) zodat alle landbouwers ook armen worden (als ze het al niet zijn) ?

vraagje : kaas is dat eigenlijk een noodzakelijk voedselsupplement ?

Idd,zeer noodzakelijk voor vrouwen,al eens gehoord van botontkalking
En mij woede draait meer rond het opslagen van gas,brood ect,en met zo veel ineens:evil:
En vraagje aan U nu,waarom volgt mijn loon niet :roll:

netslet 9 oktober 2007 14:44

En oh ja, een tip voor goedkoper brood: stap eens binnen in een allochtone bakkerszaak.

HAMC 9 oktober 2007 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986045)

Werkt u wel hard genoeg om een loonsverhoging te verdienen?

:lol:

Anna List 9 oktober 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986045)
Idd,zeer noodzakelijk voor vrouwen,al eens gehoord van botontkalking
En mij woede draait meer rond het opslagen van gas,brood ect,en met zo veel ineens:evil:

omdat je slecht onderhandelt met je werkgever ? ... en dat in tijden van krapte op de arbeidsmarkt ... niet goe bezig hoor ...

duveltje382 9 oktober 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2986073)
Werkt u wel hard genoeg om een loonsverhoging te verdienen?

:lol:

Ja,zeer hard,maar ik word met de dag terug armer en armer,ik vind dat alle armen maar eens een vuist moeten maken tegen die voedselmelkers :evil::evil:

duveltje382 9 oktober 2007 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2986080)
omdat je slecht onderhandelt met je werkgever ? ... en dat in tijden van krapte op de arbeidsmarkt ... niet goe bezig hoor ...

Geeft zomaar het recht om voedsel met 20tot 50 % op te slagen,goe bezig :evil:

netslet 9 oktober 2007 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986085)

Niet veralgemenen, voedsel is niet 20 tot 50% gestegen in prijs. Een supermarkt heeft gewoon een prijsstijging doorgevoerd voor een bepaald product.

Er zijn nog wel alternatieven voor dat product.

duveltje382 9 oktober 2007 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 2986095)
Niet veralgemenen, voedsel is niet 20 tot 50% gestegen in prijs. Een supermarkt heeft gewoon een prijsstijging doorgevoerd voor een bepaald product.

Er zijn nog wel alternatieven voor dat product.

Ga jij nu ontkennen dat brood,melk spaghetti,,ect schandalig zijn opgeslagen in prijs,en mijn loon ook of watte :roll::roll::roll::roll::roll:

Chipie 9 oktober 2007 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986015)

De grootwarenhuizen bekommeren zich enorm veel om het lot van o.a. de armen...:-D Met die prijsverhoging willen ze bekomen dat o.a. de armen minder kaas gaan eten, omdat...

Kaas slechter is dan snoep...

Bron

HAMC 9 oktober 2007 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986081)
Ja,zeer hard,maar ik word met de dag terug armer en armer,ik vind dat alle armen maar eens een vuist moeten maken tegen die voedselmelkers :evil::evil:

Duvel, als je een nieuwe manier weet, ik sta als eerste in rij, maar zie dat het marcheert deze keer hé.

duveltje382 9 oktober 2007 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2986107)
De grootwarenhuizen bekommeren zich enorm veel om het lot van o.a. de armen...:-D Met die prijsverhoging willen ze bekomen dat o.a. de armen minder kaas gaan eten, omdat...

Kaas slechter is dan snoep...

Bron

Was maar één voorbeeldtje hé beste Chipie,ik heb het over de voedselmaffia,en de voedselmelkers in het algemeen .....

Anna List 9 oktober 2007 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2986085)

je kan ook proberen met china te bombarderen, zodat de vraag naar grondstoffen terug wat afkoelt, een algemene economische recessie zou in die zin ook een bijdrage kunnen leveren ...

maar over t algemeen en zeker voor voeding, wordt de prijs nogal sterk beïnvloed door de kost ... de grondstofprijzen dus

zit maar één ding op hoor, en dat is je loon (her)onderhandelen ... profiteer ervan voor t met de krapte op de arbeidsmarkt gedaan is, zou ik zeggen ...

duveltje382 9 oktober 2007 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2986116)
je kan ook proberen met china te bombarderen, zodat de vraag naar grondstoffen terug wat afkoelt, een algemene economische recessie zou in die zin ook een bijdrage kunnen leveren ...

maar over t algemeen en zeker voor voeding, wordt de prijs nogal sterk beïnvloed door de kost ... de grondstofprijzen dus

zit maar één ding op hoor, en dat is je loon (her)onderhandelen ... profiteer ervan voor t met de krapte op de arbeidsmarkt gedaan is, zou ik zeggen ...

Of een nieuwe manier vinden om een loon te indexeren :evil:

De Waal 9 oktober 2007 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2986111)
Duvel, als je een nieuwe manier weet, ik sta als eerste in rij, maar zie dat het marcheert deze keer hé.

net over de grens:lol:
http://www.auchanroncq.com/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be