![]() |
Wat kiest u: Vlaanderen zonder Brussel of België?
Stel dat Brussel niet bij Vlaanderen zou blijven bij een splitsing.
Wat zou je dan het liefste hebben? België blijft bestaan zoals nu, of Vlaanderen laat Brussel vallen en onafhankelijk Vlaanderen zonder Brussel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Iedere andere mening zal van tafel geveegd worden met de woorden: klinkklare onzin, of iets van die strekking ;-)
Ben echt benieuwd of je je leerlingen ook op die manier aanpakt. Wellicht durft niemand in de klas nog zijn vinger opsteken om een antwoord te geven??? |
Ik kies voor belgie, misschien niet in zijn huidige vorm maar daar zijn nog opties.
Splitsen zou ik bijzonder jammer vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja er zijn meerdere mogelijkheden.
* Terug 1 unie, met weliswaar de vlamingen aan de macht om zo een herstructurering in Wallonie te krijgen. Niet meer 2 maten en 2 gewichten. * Verder prullen zoals we bezig, deelstaten met onduidelijk bevoegdheden en waar zelden goed over is nagedacht. * Een echte confederatie maar dan zonder een grote institutionele federale regering. Wel nog steeds onze koning en nog steeds Belgie als productnaam. Maar voor vele zaken 2 maten en 2 gewichten. |
onafhankelijk federaal Vlaanderen met Brussel als autonoom gewest in Vlaanderen
|
mooie topic met voldoende keuzes me dunkt, doch mag ik nog niet stemmen... dus typ ik het ff uit:
Ik ben zobiezo voor het behoud van België aangezien ik niet wil denken aan wat voor een gevolgen Vlaanderen zou teweeg brengen. En algemeen gezien ben ik geen fan van grenzen enzo... maar soit ze zijn er, moet je er niet nog meer maken. Geef mij maar België dan. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dat voor onzin dan hebt ge nog altijd grenzen en dan is het Brussels probleem nog altijd niet opgelost. En een vlaanderen met brussel erbij als apart gewest is geen oplossing maar een probleem verplaatsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be