sn00py |
9 oktober 2007 21:53 |
joepie?
hln.be (gebeten om te weten):
Citaat:
Zigeunermeisje zwaargewond na vlucht bij inbraak in Loncin
Een jonge zigeunerin is uit een venster op de eerste verdieping van een woning in Loncin gesprongen nadat ze door de eigenaar van de woning betrapt was op inbraak. Het meisje raakte zwaargewond en verkeert in levensgevaar. Twee zigeunermeisjes waren de woning binnengedrongen, maar probeerden te vluchten toen de eigenaar van de woning onverwacht thuiskwam.
Een van de meisjes sprong uit een venster op de eerste verdieping. Ze viel op het terras en liep daarbij verschillende breuken op. Ze verkeert in levensgevaar. De eigenaar kon het tweede meisje bij de kraag vatten. De politie trof in haar zakken juwelen aan die ze in de woning had gestolen. Het jeugdparket van Luik onderzoekt de zaak. (belga/gb)
|
Die man mag een proces verwachten wegens racisme: onverwacht thuiskomen is gewoon not done!!! Er kunnen toevallig inbrekers zijn en die kunnen domme dingen doen in panieksituaties.8-)
Neen, wat moet een mens hierop zeggen? "En hup, eentje minder!" Ik heb er alleszins geen medelijden mee. Neen, bij mij mogen ze komen, de inbrekers. Ik smijt ze buiten. Van zo hoog mogelijk.
|