Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   joepie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96108)

sn00py 9 oktober 2007 21:53

joepie?

hln.be (gebeten om te weten):
Citaat:

Zigeunermeisje zwaargewond na vlucht bij inbraak in Loncin

Een jonge zigeunerin is uit een venster op de eerste verdieping van een woning in Loncin gesprongen nadat ze door de eigenaar van de woning betrapt was op inbraak. Het meisje raakte zwaargewond en verkeert in levensgevaar. Twee zigeunermeisjes waren de woning binnengedrongen, maar probeerden te vluchten toen de eigenaar van de woning onverwacht thuiskwam.

Een van de meisjes sprong uit een venster op de eerste verdieping. Ze viel op het terras en liep daarbij verschillende breuken op. Ze verkeert in levensgevaar. De eigenaar kon het tweede meisje bij de kraag vatten. De politie trof in haar zakken juwelen aan die ze in de woning had gestolen. Het jeugdparket van Luik onderzoekt de zaak. (belga/gb)
Die man mag een proces verwachten wegens racisme: onverwacht thuiskomen is gewoon not done!!! Er kunnen toevallig inbrekers zijn en die kunnen domme dingen doen in panieksituaties.8-)
Neen, wat moet een mens hierop zeggen? "En hup, eentje minder!" Ik heb er alleszins geen medelijden mee. Neen, bij mij mogen ze komen, de inbrekers. Ik smijt ze buiten. Van zo hoog mogelijk.

forumspook 9 oktober 2007 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 2987064)
Die man mag een proces verwachten wegens racisme: onverwacht thuiskomen is gewoon not done!!! Er kunnen toevallig inbrekers zijn en die kunnen domme dingen doen in panieksituaties.8-)
Neen, wat moet een mens hierop zeggen? "En hup, eentje minder!" Ik heb er alleszins geen medelijden mee. Neen, bij mij mogen ze komen, de inbrekers. Ik smijt ze buiten. Van zo hoog mogelijk.

En ik maar denken dat u tegen geweld was? Maar u hebt gelijk hoor.

sn00py 9 oktober 2007 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 2987070)
En ik maar denken dat u tegen geweld was? Maar u hebt gelijk hoor.

Maar ik zou mij daar zodanig in opjagen dat ik een attakke riskeer; Dat laat ik niet toe, dus: vanop zolder: sjjjjjjjj....plets! Geen Compasse, ook niet van een pacifist

Mataiva 9 oktober 2007 22:02

Citaat:

Mochten er drie mannelijke inbrekers (met het postuur van een gemiddelde beer) in je woning staan, ga je ze dan ook nog proberen buiten te kegelen? 8-)

Marlboro 9 oktober 2007 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mataiva (Bericht 2987091)
Mochten er drie mannelijke inbrekers (met het postuur van een gemiddelde beer) in je woning staan, ga je ze dan ook nog proberen buiten te kegelen? 8-)

Tuurlijk,ik heb leuk gerief in petto voor hen.
Pepperspray uit duitsland weesten halen en nog ander leuke extraatjes.
Neen,je gaat er staan op gapen en u laten afslachten mss?:roll: :twisted:

Mataiva 9 oktober 2007 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2987104)
Tuurlijk,ik heb leuk gerief in petto voor hen.
Pepperspray uit duitsland weesten halen en nog ander leuke extraatjes.
Neen,je gaat er staan op gapen en u laten afslachten mss?:roll: :twisted:

me droogjes laten afslachten... daar voel ik nu persoonlijk erg weinig voor,
dan liever wat gevechtstechnieken uit de mouw schudden en hopen dat de fysieke weerbaarheid van die mannen niet bijster hoog ligt. :-P

anders ga ik mij nog moeten moe maken ook 8-)

sn00py 9 oktober 2007 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mataiva (Bericht 2987091)

Ze komen zelden met drie. Maar als het moet... Ik denk dat ik zó woedend zou zijn dat ze er alledrie aan zijn. Ik zou steken om te hebben.

Bovenbuur 9 oktober 2007 22:16

Citaat:

Vermelden ze eens dat "het er niet een van ons is", is het weer niet goed.

manta 9 oktober 2007 22:20

Het meest verbazende is dat men niets schrijft over de ouders ...
Men schrijft wel over de meisjes , en het JEUGDparket onderzoekt de zaak ...
Waren die daar in de buurt ? Of weten die nog van niets ...
Men zou toch denken dat die zo snel mogelijk willen weten hoe het met hun kinderen is ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be