![]() |
Hetracil: de pil die je weer hetero maakt!
Het is geen grap: www.hetracil.com een nieuw medicijn uit America dat de sexuele lust van homo's omkeert naar hetero! Wat vinden jullie ervan? Moet dit product dringend in omloop komen in Vlaanderen? Moeten homo's verplicht worden het in te nemen? Bij weigering gevangenisstraf? Zo zou binnen een paar weken heel Vlaanderen homo-vrij zijn! Leve hetracil!
|
|
Het lijkt er mijns inziens op dat de 'uitvinders' van die pil het uitgangspunt hanteren dat homoseksualiteit een ziekte is (met de subtiele verwijzing naar 'disease information' op de website) en dat dit dus kan opgelost worden dmv een pil,
we weten nu ondertussen toch al beter hoop ik. |
Het amerikaans leger heeft een homo middel dat hetero's homofiel maakt tijdens oorlogen! Omgekeerd is het dus perfect mogelijk! Het gaat niet lang meer duren voorleer er echt werkende medicatie beschikbaar zal zijn! Voor een homovrij Vlaanderen!
|
www.antixenon.com
De pil die xenofobie en racisme geneest, aanbevolen voor bange blanke ouders waarvan de dochter met een nigeriaanse islamiet willen trouwen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om een product dat enorme lust opwekt, niet om een product dat sexualiteit beïnvloedt. |
man man, dit staat de rep. vlaanderen dus te wachten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, verder wat Pietje meteen al zei dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar veel is daar niet van in huis gekomen. Toch hebben ze er over nagedacht. ;-) |
Citaat:
|
:rofl:
|
ik snap niet goed waarom sommige mensen homo's haten.
die doen toch niks verkeerd? ik zou het zelfs niet erg vinden als ik de énige heteroseksuele man ter wereld was. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be