![]() |
Nederlander is toppunt van stijl
![]() Vandenbrink GTO Mugello, Nederlandse Ferrari GTO op basis van de 599 GTB Fiorano. Dit is pas klasse maar die prijs:silly: :shock: Bron |
Pff, hij heeft, voor mij, een lelijk gat....
|
Citaat:
![]() De sportwagen op Wartburg basis, de Melkus, inclusief vleugeldeuren. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
en deze? : Bijlage 26317 |
Alleen jammer dat het dan met kajaks weer niet lukt.
Ik zou hem zelf trouwens niet kopen die auto, maar dat is dan weer deels omdat ik niet zoveel op heb met stijl en klasse, als iets er te netjes uitziet is het niks voor mij. |
Citaat:
en deze? : Bijlage 26317[/quote] Bweikes ... zo ene heeft iedereen in de garage staan ... En als het over prijzen gaat , dan is dit toch al de goedkoopste ...: ![]() |
Citaat:
En als het over prijzen gaat , dan is dit toch al de goedkoopste ...: ![]() en open-top !! :-P |
![]() en open-top !! :-P[/quote] Bwah , 't is ne ferrari "poema" ... Klinkt toch lekker :-P Verbruik : 2 hamburgers per 100 km ... Onderhoud ; Hartmassage na 10 000 km. en niet iedereen heeft er zo ene hé 8-) |
Deze Daf vind ik veel mooier!
![]() |
Wel een beetje duur voor een speelgoedautootje, niet?
|
En dan zit er nog geen trekhaak aan ...:lol:
|
En wat te denken van Neerlands beroemste bromfiets, de BeRiNi.
![]() |
al die platte sportwagens zijn toch even lelijk hé.
precies normale auto's waar een tank over gereden heeft. |
nederlanders zijn toppunt van arrgogantie en luidruchtighuid, meer zijn die ni
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb daan nog eens een lelijke stoot mee meegemaakt in de parkeergarage onder het Zuid in Gent. Niet voor herhaling vatbaar. :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had vanmiddag bijna hetzelfde meegemaakt in de Centerparking in Gent. (weliswaar met de achterklep van mijn Mondeo Break) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be