![]() |
Jonge neonazi's knuppelen gehandicapte dood in Zweden
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat heel rechts nu op straat moet komen om hun afkeer te tonen. |
Citaat:
zwijgen is goedkeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: wat dit met Hans Vanthemsche te maken heeft, is me niet duidelijk. |
Citaat:
Wie zei iets over Vanthemsche? |
Citaat:
|
Neonazi's hebben eigenlijk met wat hier extreemrechts wordt genoemd, behalve dan het feit dat ze tegen een bepaalde groep zijn, niets te maken, ze viseren beiden een andere doelgroep.....
Neonazi's hebben een aversie tegen joden, gehandicapten maar zijn eerder aangetrokken tot religieuze islamitische fanatici.... terwijl het extreemrechts hier ten lande eerder al wat met islam te maken heeft aan de schandpaal wil nagelen maar met joden of gehandicapten eigenlijk geen probleem heeft..... Los daarvan heeft ieder weldenkend mens een afkeer van dergelijke criminele feiten..... |
--
|
Citaat:
|
Idd. Als iedereen die rechts is niet op straat komt om dit extreme af te keuren, dan keuren zij het stiekem natuurlijk goed.
Jep, jep, foute redeneringen. Ze werken voor moslims, ze werken voor rechts. |
Citaat:
|
Citaat:
is dat rechts of is dat postmodern links ? de vergeetput in en dichtlassen (en erop vertrouwen dat er in de maatschappij individuen zitten die zulk uitschot af en toe een korst oud brood zullen toewerpen). |
Die fetish voor doodstraf altijd...
|
Citaat:
So sad... |
Citaat:
voor slechte verstaanders had ik ertrouwens nog godbeterd tussengezet ... :roll: maar ja gevangenissen bijbouwen ... zal ook wel ni goe zijn ... |
Citaat:
btw, veel volk dat zoals u heftig voor doodstraf pleit klaagt wel de ophangingen in Iran en executies in China aan. Waar is de logica.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn wetten. Gelieve nogmaals de (on)logica ervan aan te tonen; |
Citaat:
rechts wil dan ook helemaal geen geweldloze maatschappij, maar een gevaarlijke maatschappij met bange mensen die bereid zijn om hun vrijheden op te geven om er een gevoel van 'veiligheid' voor in de plaats te krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be