![]() |
Nu het volk geoordeeld heeft over de racistische moordenaar
Het volk heeft geoordeeld: de jongen is een racistische moordenaar die perfect wist wat hij deed. Hij verdient daarom de maximumstraf.
Wat vindt u van dit oordeel? |
xxx
|
Citaat:
|
Optie 1 voor mij.
|
Ik geloof niet in volksjury's. Omdat dat helemaal geen volk is.
|
"Het Volk" is een nederlandstalige krant.
Daarmee is alles gezegd. |
Het vonnis is eigenlijk logisch. Er is inderdaad sprake van racisme, echter geen racisme vanuit zijn eigen inzicht, wel gemanipuleerde racisme.
HVT is volgens mij een jongere met een ontwikkelingsstoornis. Hij kent, denk ik, wel emoties tegenover mensen die hij kent maar hij kent geen emoties tegenover zijn (andere) medemens. Het is volgens mij een jongere die altijd achterop heeft gehinkeld in zijn eigen belevenis maar toch enkele irrationele waarheden als rationeel beschouwt. Omdat hij binnen zijn eigen (brede) kring (laat ons zeggen het "blanke" ras) helemaal niets betekent (volgens zijn eigen belevenis) heeft hij onbewust een andere kring gecreerd (andere rassen) waar hij "boven" staat. Vermits hij er boven staat mag hij er ook over oordelen en heeft hij in een bewuste vlaag zich laten gelden. Een psychopaat met een extra "kronkel" dus onder de hersenpan. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar er is nog licht aan het eind van de tunnel: wie tegen volksjury's is, of dit een politiek proces vond, moet maar meteen op dezelfde hoop als de racisten. :lol: |
Citaat:
|
VEEEEL te zware straf!!!
|
De volksjury moet dringend worden afgeschaft, het nut ervan is al lang voorbij gestreefd,
toen nog als instrument tegen de willekeur van de rechter, nu drigend aan vervanging toe! |
Citaat:
Welnu, "de mensen" hebben gesproken, en zijn helemaal niet akkoord met de populisten van dit forum. Vandaar is dit evenement plots verlost uit zijn status van fait divers. Het is nu heel belangrijk geworden. Telkens de Rede oplicht in dit verrechtsende apenland, hebben we te maken met een uitzonderlijk gegeven. |
Citaat:
|
btw, krijgt hij gevangenisstraf ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Optie 2 omdat ik tegen gevangenisstraffen ben
|
Citaat:
Raf en zijn gekende ''rechtlijnigheid''. :roll: Oorspronkelijk geplaatst door Raf Er is maar één oplossing: assisenjury afschaffen en rechtspraak overlaten aan mensen die weten waar ze het over hebben. Er is niets zo idioot als het beoordelen van mensen overlaten aan mensen die daar niet bekwaam voor zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be