![]() |
Krijgt Gore morgen de Nobelprijs?
Morgen krijgen we te horen wie de Nobelprijs voor de vrede wint. Ik hoor van doorgaans slecht ingelichte bronnen dat niemand dit jaar de prijs verdient, en dus zullen ze hem aan ene Albert Gore geven.
Een slecht idee. Albert beweert o.a. dat de ijskap van Antartica afsmelt, terwijl die in werkelijkheid flink aangroeit. Met zijn Nobelprijs in de hand kan die kerel nog meer onwaarheden blijven spuien. Soit, laten we dus hopen dat mijn bron de plank misslaat, en dat iemand anders wint. Die Kim uit Noord-Korea zou al een veel geloofwaardigere kandidaat zijn dan Albert Gore. |
http://planetgore.nationalreview.com...NmOTAxNjNjMGI=
Interessant artikeltje met "onnauwkeurigheden". |
.
|
de nobelprijs is toch geen fluit waard. Geef'm dus maar.
|
Als die Gore wint maakt de nobelprijs zichzelf belachelijk!:lol:
|
Er is gewoon niemand die vrede gesticht heeft de laatste jaren
Vandaar dat ze maar iemand moeten uitkiezen met een goed doel voor ogen. Keldert natuurlijk wel de waarde van de Nobelprijs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De nobelprijs zou er een goor smaakje door krijgen aangezien hij zou worden gegeven aan iemand die zelf met een gigantische "ecological footprint" de wereld rond blijft reizen. Het is een ferme indicatie van de huidige waarde van die prijs, stilaan te vergelijken met de MTV-awards.
|
och, figuren als Carter hebben dat ding al gewonnen, iemand uit de top 5 van slechste presidenten aller tijden.
de MTV awards en Miss Aardbei acht ik hoger. |
Citaat:
|
Citaat:
Houdt u maar bezig met Steve, Freya, Johann en Carolien. Werk genoeg me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
George "Dubya" is zich trouwens al aan het oefenen om de leiding over te nemen van "die top-5". 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be