![]() |
Radicale Moslims nemen de macht over bij de Nederlandse Moslim omroep
Radicale Moslims nemen de macht over bij de Nederlandse Moslim omroep
De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) - goed voor twee en een half uur zendtijd per week - staat voor een liberale islam. Maar daar lijkt verandering in te komen. Sinds de fusie met de conservatieve concurrent, de Nederlandse Islamitische Omroep, maken radicale moslims in het bestuur de dienst uit. Een van de nieuwe bestuursleden zou zelfs banden hebben met het Moslimbroederschap, waarvan Al Qaida een uitvloeisel is. PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem maakt zich zorgen. Hij ziet een toenemende invloed van de conservatieve islam in verschillende islamitische organisaties in Nederland. http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl...ortage_id=5509 |
maken goeie uitzendingen nochtans met gezellige discussies.
Wel tijdje geleden dat ik er nog echt naar gekeken heb (ook geen zo'n makkelijke uren;)) |
Het is al vanaf het begin een en al mot binnen die omroep, ze wisselen ook vaak van naam!
|
Oh, ja, "ze" nemen de macht alreeds over in zoveel dingen...
Ik zal me maar als een nederig klein mens gedragen en dit maar weer eens over m'n hart laten lopen zeker? 'k Maak me er dus niet druk meer over. edit: toch vandaag niet meer ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeft bij de Nederlanders ook een algemene indruk dat Turken wel ok zijn en Marokanen voor overlast zorgen? In België hoor ik dat regelmatig.
|
Citaat:
|
ik hoor het alleen maar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een citaat van Houari Boumedienne, De Algerijnsche president zei dit in 1974 in een speech voor de VN:
"One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory." |
altijd leuk om te zien dat de multikullies bij dit soort feiten gelijk massaal wegblijven 8-)
|
Citaat:
Waarom zouden ze nu wegblijven? Rassiest, discriemieneerder, etc.. kan je toch altijd gebruiken? Waarom nu ineens niet? |
Citaat:
|
Blij dat ook de PvdA ongerust aan het worden is.
Too little, too late, maar toch. |
de berichten van afgelopen dagen volgend en ook dat onderzoek uit Leuven wijst dus eigenlijk wel uit dat deze gedachtengang verkeerd is.
Mijn idee: Marokkanen doen wel degelijk moeite om te integreren waardoor ze ook meer in ons gezicht zitten en duidelijk tonen waar zij op hun 'glazen' plafond stuiken. |
Citaat:
|
Citaat:
1. zoveel vreemdelingen binnenlaten 2. hen dan nog een eigen omroep geven :roll: Mits een nationaal solidaristische politiek is dit probleem in geen tijd opgelost. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be