![]() |
Al Gore Nobelprijs voor de vrede
Willem weent bitter. Hij is veroordeeld voor indoctrinatie in Groot Brittanië. In het vonnis bepaald de rechter negen punten waar Gore zich te buiten gaat aan veralgemeningen, aan onbewezen speculaties en het gebruik van incidenten om in zijn kraam passende conclusies te kunnen trekken. Men had evengoed het Vlaams Belang de nobelprijs voor het bevorderen van de integratie kunnen geven.
|
Citaat:
Het ging trouwens om een gedeelde prijs voor Al Gore en het IPCC. Nog eens voor de duidelijkheid : Citaat:
|
dubbel
|
Wat heeft Al Gore met vrede te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Et alors? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun argumenten leken sterk op de uwe. |
Citaat:
En nu gij. |
Wel ik vind het best oke en begrijp niet waarom ze hier beginnen van indoctrinatie en toestanden... Precies of ons blind consumptie gekte verwaarloze schade toebrengt... (Ow wacht ze brengt wel schade toe)
En het is toch is al aangetoond dat er een aantal punten niet hellemaal 100% kloppen van die film van Al Gore. Maar hij bracht het teminste in de aandacht. ( Thats what count.) Annyway, ik heb de film niet gezien & opwarming van de aarde was al bekendt in de jaren 80. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is de bijdrage van de dalai lama aan de wereldvrede? Dát was in feite mijn vraag aan u. |
Dek je nu echt dat de "gewone jan met de pet", het nog wist ?
Die dromen verder in hun 'train train de vie'. En blijkbaar zijn soortelijke 'Drama'-docmentaires nodig als schocktherapie afgestemdt op "Jan met de pet". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be