![]() |
Top-generaal wil Bush/Cheney voor de krijgsraad als corrupte criminelen
Citaat:
Moeten Bush en zijn criminele bende voor een krijgstribunaal als oorlogsmisdadigers? Ze zijn tenslotte de chief commanders van het Amerikaanse leger, dus zouden ze eigenlijk ook wel voor de krijgsraad van dat leger moeten mogen komen. Een andere optie blijft natuurlijk gewoon deze grootste der misdadigers voor een internationaal tribunaal te brengen, waar ze zonder enige twijfel zouden veroordeeld worden voor misdaden tegen de mensheid. |
Citaat:
Irak is een schoolvoorbeeld van ordinair puur laag bij de grondse diefstal, het leegroven van een land zijn natuurlijke rijkdommen, vroeger noemde men dat kolonisatie. Walgelijk. |
tja.....
Moesten nu eens een aantal Amerikaanse generaals IN FUNCTIE hun commissie neerleggen dan zou dit allemaal wat geloofwaardiger overkomen..... |
Citaat:
ALLE maar dan ook ALLE belangrijke actoren in de Irak affaire hebben na het neerleggen van hun mandaat hun mond opengetrokken en de criminele Bush regering een bende gangsters genoemd. Zonder uitzondering. Het probleem ligt bij het dictatoriale Amerikaanse systeem, dat iedereen die kritiek durft uiten terwijl hij in functie is, klinisch verwijdert. Het wordt tijd dat een internationaal leger Amerika en zijn mensen bevrijdt van de tirannie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Enfin, ik stel het iets minder genuanceerd voor.) |
Citaat:
En waarom wilt niemand de Sudanese regering voor een krijgstribunaal? Een paar linksen moeten toch wel op de brandstapel. |
Citaat:
Een oorlog beginnen onder gelogen voorwendsels, mèèr dan1.155.000 burgerslachtoffers veroorzaken, waaronder een half miljoen kinderen onder de vijf jaar, is dat géén oorlogsmsdaad? Een "vredesmisdaad" mischien???:-o |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn geen bewezen feiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oorlogstribunalen en internationale tribunalen voor oorlogsmisdaden worden meestal enkel opgericht wanneer er zeer sterke aanwijzingen zijn dat de beschuldigden effectief iets op hun kerfstok hebben. Zie Nurnberg, zie het Joegoslavië-tribunaal, zie Taylor. Als ge het internationaal recht en zijn instellingen stalinistisch wilt noemen, dan is dat uw probleem. |
Citaat:
Maar laat alstublief deze onstpanningsruimte van de Rede een beetje proper hé. |
Citaat:
Hallo Geel, ontbreekt erbij jullie nog iemand? |
Citaat:
|
Sorry voor de oprisping over isolatie-kamers. Back on topic.
Citaat:
Maar dat betekent toch niet dat we niet moeten strijden voor het behoud van dat recht? Of zijn jullie echt zo'n bende gatlikkers van de macht? Omdat de dictatuur machtig is, scharen we ons er maar gauw tegen aan. Doet me wel denken aan de vele collaborateurszonen die hier rondlopen. Die hun daddies kozen ook voor die oplossing. Maar we zullen die parallel maar niet trekken zeker? Want ik geloof dat zelfs de kinderen van zwarten ook vatbaar moeten kunnen zijn voor de Rede. |
Citaat:
Want daar gaan we binnen afzienbare tijd meer mee geconfronteerd worden dan met de democraten van de VS... U kunt natuurlijk ook gewoon verder blijven paddo's eten... :-D |
Ik vrees dat die hun straf wel zullen ontlopen. Als je op uw gemakje met complete leugens een land kapot maakt zonder ook maar enigszins met de gevolgen rekening te houden en zo overduidelijk enkel persoonlijk en financieel gewin nastreeft, dan waan je u niet alleen onaantastbaar volgens mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be