![]() |
Behoort (de familie van) Luna tot het Eigen Volk?
"Ik wilde een Afrikaanse nanny. Niet alleen omdat ik Luna Franstalig wilde opvoeden, maar ook omdat Afrikanen goedlachs zijn en van muziek houden. Ze proberen er altijd het beste van te maken. Ik ben er zeker van dat als Luna en Oulematou langer samen waren geweest, zij onze dochter iets had kunnen bijbrengen, wat wij niet gekund hadden"
Aan de experts op gebied van ...euh, hoe heet zoiets? het opdelen van mensen in volkeren?... volgende vraag: behoort Luna en haar familie tot het Eigen Volk, volgens uw criteria? Gelieve omstandig te verklaren. |
Citaat:
Edit: oh ja, naar mijn gevoel hoorde ze niet toe aan "eigen volk" maar ook niet echt aan het volkje waar ik er hier drastisch minder van wil zien, ze wou tenminste babysitten. |
Maakt dat uit?
|
Ik vind dat een ingewikkelde vraag.
De één is een ander en de ander is er één van bij ons en de vraag is of de één nu een ander is of één van ons. Hoe bedenk je het? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en "een van bij ons" = wel eigen volk ? |
Als ze eigen volk zijn, zijn ze dan racisten?
|
Citaat:
Die Luna was van ons volk en de babysit was van Afrika, dat is niet ons volk. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgende keer ne witte babysitter pakken. Blijve langer leven.
|
Citaat:
Ziet u, het kan verkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Over de vraag, ik begrijp ze niet helemaal denk ik en met de info die u geeft is ze zeker niet te beantwoorden. Als die mensen Vlaams zijn dan zijn ze eigen volk, als dat is wat u bedoelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter da dan dat lelyke doos op uw avatar te poepe. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be