![]() |
Mag men nu toch plots landen binnenvallen?
Ik weet niet wat er gebeurt is maar kan iemand mij vertellen waarom al degene die tegen de inval in irak door de amerikanen waren nu plots geen problemen hebben met andere landen die irak binnen willen vallen?
Vind het zeer vreemd dat niemand hier zijn frustraties neerzet over het feit dat Turkije, irak wil binnenvallen? Kan iemand mij dit nu eens uitleggen? Als amerika een land plande binnenvallen moest men een nieuwe onderverdeling maken op dit forum om alle nieuwe topics hierover in te kunnen plaatsen...en nu...? Niets. Heel vreemd. |
Citaat:
Linkse blindheid. Moslims mogen nu eenmaal iets meer. |
De PKK vallen al jaren Turkije binnen vanuit Irak. De Koerden die de macht hebben in het Noorden leggen hen geen strobreed in de weg. Mogen de Koerden Turkije dan wel binnenvallen vanuit Irak? Is de souvereiniteit van Turkije niet belangrijk dan? Waarom heeft niemand het daarover? Als Irak de souvereiniteit van Turkije schendt, dan mag Turkije de souvereiniteit van Irak schenden. Er zijn binnen een maand 30 Turken omgebracht door PKK terroristen die iedere keer aanvallen vanuit Irak en dan weer zich terugtrekken. Turkije heeft dit jarenlang geaccepteerd maar nu is de maat vol.
|
Citaat:
|
tis allemaal éen groot complot tegen mensen zoals u Illwill:twisted:
|
welk deel heb ik gemist? Turkije Irak binnenvallen???
Irak is bezet grondgebied...Snap u zin niet.... ze kunnen gewoon deelnemen met de andere legers om het land te zuiveren... toch? greetz ce |
Ik moet zeggen dat ik weinig van de zaak afweet maar waarom wil Turkije het enige deel van Irak dat 'bloeit' gaan binnenvallen???:|
|
Citaat:
Ik hoor van Koerden in Irak, Koerden in Turkije,.. |
Citaat:
En om Illwill ter wille te zijn: ik veroordeel de Turkse inval in Iraaks-Koerdistan. Wat zeg ik: ik veroordeel sowieso al de aanwezigheid van de Turkse (en Iraakse) overheid in Koerdistan. Zo goed? |
Citaat:
|
Citaat:
Turkije wil Irak binnenvallen om de PKK uit te schakelen. De PKK, de Koerdische Arbeiderspartij, linkse nationalisten die streven naar een onafhankelijk Koerdistan. |
Ik vraag me af welke grenzen dat Koerdistan dan zal moeten hebben.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens het komt dicht in de buurt maar dan heeft de wereld wel een maand politieke moed nodig, en hier hebben ze nog niet eens 5 minuten, dusja. |
Citaat:
Amerika had geen casus belli en voert een vernietigings- en bezettingsoorlog. Bovendien: elk rationeel mens vindt eender welke actie die de positie van de vijand - het fascistische Amerika - kan verzwakken, meer dan welkom. Wanneer de Turken erin slagen door hun actie de illegale bezetters uit Irak te krijgen, en Iran daardoor dat land kan overnemen, dan is dat een fantastisch succes. Iran moet dan snel een kernbom bouwen, zodat de Amerikanen nooit nog miljoenen mensenlevens in die regio kunnen vernietigen. Dit scenario zou ook een oplossing bieden om de vernietiging door Israel van het Palestijnse volk, eervol te beëindigen. De Turken dragen hopelijk bij tot een herschikking van de macht in de regio. Weg van het imperialistische, moordzuchtige Amerikaanse regiem, naar zelfdeterminatie. Wie kan zoiets nu niet verwelkomen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be