![]() |
Leuvense regiocoördinator Vlaams Belang naar LDD
Citaat:
Tja, als zelfs mensen binnen de partij vinden dat ze te extreem zijn.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die overloperij is schering en inslag, binnen alle partijen.
De echte redenen zijn meestal duidelijk. Opportuniteiten, kansjes, ambitie, postje. Iemand die er vlug bij is heeft veel kansen bij LDD. Die partij zou nog voor spectakel kunnen zorgen. Als LDD de mist ingaat zijn dat ook degenen die het eerst weer overlopen naar een andere partij die wat beloofd. |
t zal wel aan mij liggen, maar ik had van Steven Godefridi ... nog nooit gehoord ... ik denk dat "een zware klap voor het VB" dan ook lichtjes overdreven is ... ;-)
ofte 'Peter Reekmans a noyé le poisson' ... :-) |
Citaat:
das een serieuze 'gok' dan. |
Citaat:
|
Ik heb altijd al m'n twijfels gehad over personen die, vaak na jarenlange inzet, plotseling tot de conclusie komen dat het VB "te extreem" is.
Terwijl het VB nog nooit zo soft is geweest als vandaag de dag. Kan men gewoon niet toegeven dat men meer carriére-mogelijkheden ziet bij een ander ??? Altijd die belachelijke drogredens....:roll: |
Citaat:
Pff, vroeger lagen zijn ideeen misschien dichtst bij VB en nam hij dat extreme gedachtengoed er maar bij. Nu is er echter een valabel alternatief zonder dat extreem rechtse gezeik. |
Citaat:
Ik ken genoeg van dergelijke sjarels ,die vroeger vaak slechts met de grootste moeite het rechterhandje naar beneden konden houden, maar nu plotseling het "democratische " licht hebben gezien.... In alle gevallen ging het om personen die niet de juiste plaats kregen waar ze volgens henzelf recht op hadden, ofwel hadden ze om persoonlijke redenen ruzie met andere partijgenoten. Ideologie kwam er nooit aan te pas ! Het zou me verwonderen moest het in dit geval anders zijn. |
Ik vind trouwens de term 'stafmedewerker' een leuke. 'Ordonnans' zou dan toch beter zijn. Of 'vliegende brigade'.
|
Citaat:
|
De Lijst Dedecker vervult haar rol als vuilbak voor liberale onderkruipers nog altijd goed.
|
Citaat:
de partijfinanciering was misschien net op tijd binnen en kunnen nu mensen aangetrokken worden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk aan al dat mollenwerk van Dedecker bij onze partij is dat hij ons altijd voor onbekwaam versleet: 'laat ze het maar doen, ze kunnen het niet' ... :roll: |
Citaat:
Niet dat ik iets heb tegen LDD, maar wel tegen diegenen die overstappen om mee aan de macht te zitten.. :lol: |
Citaat:
Blijkbaar is hij maar al te blij om z'n partijtje te kunnen vullen met die zogezegde analfabeten ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be