![]() |
CD&V-NVA bedriegt kiezers, op wie zou je stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn??
B-H-V wordt gespitst zonder een prijs te betalen werd er altijd gezegd!
Weeral worden de Vlamingen bedrogen, deze keer door CD&V en N-VA. Ook de Open VLD bedroog de Vlamingen al meermaals! Indien er nu verkiezingen zouden zijn, op wie zou je dan stemmen? Denk dat dit na de laatste ontwikkelingen, prijs voor B-H-V wel eens ferm veranderd zou kunnen zijn! |
Als er nu verkiezingen zijn sta ik nog altijd droog, als de regering binnen 8 maanden valt en dan herkiezingen dan valt er meer te doen voor mij.
|
Hetzelfde als in juni. Ik heb mijn conclusies al getrokken toen de toetreding van JMDD bij de N-VA door de CD&V afgeschoten werd.
|
Er kunnen volgens het grondwettelijk hof pas geldige verkiezingen komen als de kieskring BHV niet meer bestaat. Vorige keer ging ik om die reden niet stemmen. Volgende keer hopelijk weer wel. En het zal gegarandeerd niet op woordbrekers zijn.
|
Ik zou op De Libertairen stemmen, een non-profeet partij van Het Libertaire Kafé-Kollektief (LKK)
![]() |
Citaat:
|
Het Vlaams Belang, natuurlijk.
|
Tot op heden is er nog niemand bedrogen.... (al groeit de vrees exponentiëel... :? )
|
Sommige VB'ers slagen er hier nog in hun gemitrailleer op CD&V/N-VA te verpakken vanuit een "partijloze Vlaamse reflex", maar sommige exemplaren zijn duidelijk minder getalenteerd daarin!
|
VB scoort 50% als we de andere rekenen bij ongeldig of partijen die de kiesdrempel niet halen.
|
Citaat:
Welke prijs is er betaald misschien??? |
Citaat:
Inderdaad. Ik moet altijd een schamper lachen als de zogenaamde NVA'ers plots geen NVA'er meer willen zijn. Iets zegt mij dat zij steeds VB'er geweest zijn, maarja, dat zal wel aan mij liggen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
vld'ers vergeten vlug. en ze blijven maar geloven dat de vld liberaal is. dat is nog de beste mop van al. |
Een ding is duidelijk. Ze draaien hun kar om België te redden, zonder dat ze schijnbaar beseffen hoe flink ze aan het helpen zijn om het naar de kloten te doen.
Leven de mestkevers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou overigens - opnieuw - Open VLD stemmen.
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid, ik vraag niet achter je wensen, die hebben we allemaal en de jouwe zijn genoegzaam bekend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be