![]() |
De Gucht wil bezuinigen
De Gucht vraagt zuinig oranjeblauw
![]() Minister van buitenlandse zaken Karel De Gucht (Open Vld) wil dat de komende oranjeblauwe regering bespaart op de overheidsuitgaven. Om de belastingen verder te kunnen verlagen, moet de volgende regering op alle niveaus besparen, zo verklaarde hij in Het Laatste Nieuws. «Ons land is sowieso overbestuurd. Met minder ambtenaren kunnen we betere resultaten bereiken.» Hij pleit niet voor een harde sanering, maar voor geleidelijke besparingen. Maak je borst maar nat. Het is onvermijdelijk en niet meer uit te stellen. Onze generatie mag de verspilling van de vorige generaties bekopen. |
Ik wil mijn centen terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbelpost.
slotje erop. |
Wie gelooft die man nog?
|
Citaat:
|
Jean-Jacques? Wie is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
..interessant voor u kan ik me inbeelden, niet voor mij en de rest :roll::roll: thx sjoe ps 1/Karel, is dat de achterneef van Frank, of het nieuw lief van Simonneke? 2/laat die persoonlijke aanvalletjes van je achterwege wil je 3/ laat freya en jehann waar ze zijn (in de vergeetput). Zullen we dat afspreken? Dankuwel |
Beter bestuur is uiteraard minder bestuur.
|
Citaat:
Tough! :twisted: |
Citaat:
|
seg raf, ben je nog boos omdat ik Kate Ryan niet geweldig vind?
|
Kan iemand uitleggen hoe men een ambtenaar aan het werk kan krijgen. Een ambtenaar heeft immers geen werk gezocht maar een plaats.De telaatkomers kruisen er de tevroeg vertrekkers.
In hun bureau zal de klok nooit van de muur vallen want ze hebben ze de ganse dag in de gaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be