![]() |
Affiches : "Belgium Wants YOU"
Voor diegene dat het nog niet gezien moesten hebben :
Momenteel hangt heel België vol met affiches �* la "Uncle Sam" (Belgium wants you) met de oproep om een petitie te tekenen voor de eenheid van België ... wss zelfs nog betaald met ons belastingsgeld ook nog ... Die betuttelende mentaliteit, ik walg er gewoon van ... En ze hebben niet door dat het toch niet zal werken ... Wss zelfs averechts ... De Belgicisten zijn toch echt aan het spartelen gelijk een duivel in een wijwatervat, dan moet toch zeggen dat er ergens een wolkje aan de lucht is hé :p (paniekvoetbal etc) |
![]() |
Progressive cat don't like old fashioned propaganda tricks.
|
Dat ze die eens gewoon op plakpalen e.d. gaan plakken i.p.v. achter het glas in buskotjes. Eens zien hoe lang ze daar dan gaan blijven hangen.
|
Jeetje...op creatief vlak is dit nul komma nul. Kunnen ze echt niet met wat beters afkomen? Dit is gewoon zielig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[/quote] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die vuile smerige affiche hangt nu ook aan het station van mijn stad Deinze achter glas, aan de andere kant zit het stadsplan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er een zou hangen in het spoorhof van Moeskroen, zou Waalse Rattachist dat pissekot-molmvel vernietigen onder de leus: "Contre l'impérialisme Anglo-Saxon"! :lol: |
Citaat:
Jammer dat het bij ons in een drukke straat staat (vlakbij het station), anders had ik het allang vernietigd. ![]() |
Citaat:
Daar zou ik me niet van aantrekken! |
Moet dat ventje met zijn hoge hoed overigens de arme, steuntrekkende Waal waar we allemaal solidair mee moeten zijn voorstellen?
|
Citaat:
Die is geweldig. Vind de hele actie maar lullig overkomen. |
Die affiche moet echt weg uit mijn stad, ik passeer er elke dag. Ik moet elke dag naar dat lelijk gedrocht kijken. Vandaag heb ik zelfs een snotneus gezien die de Belgische vlag heeft genaaid aan z'n schoolboekentas :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be