Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dringend gezocht: schaamluizen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96418)

Derk de Tweede 16 oktober 2007 09:58

Dringend gezocht: schaamluizen

Een verzoek van het Natuurhistorisch Museum Rotterdam. Of een ieder even goed in schaamstreek wil kijken of er toevallig schaamluizen rondlopen. Deze kunnen dat ingeleverd worden bij het museum. Dat doet namelijk al langeren tijd vergeefse pogingen de collectie geleedpotigen uit te breiden met schaamluizen.

De Phthirus pubis, ook wel 'platje' genoemd, begint een zeldzame verschijning te worden nu de meeste mensen de haren in het kruis kortwieken. Ondanks aanhoudende inspanningen van museumconservator Kees Moeliker is het nog niet gelukt een of meer exemplaren van de seksueel overdraagbare jeukdiertjes te bemachtigen.
Wie een schaamluis te pakken krijgt, kan deze inleveren bij het museum aan de Westzeedijk. Het beestje is één millimeter groot, bleek van kleur en heeft zes poten waarvan de achterste vier klauwtjes bezitten.

Het museum wijst er nadrukkelijk op dat ze alleen dode exemplaren wil hebben, geconserveerd in 70% alcohol.

BigF 16 oktober 2007 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3001295)
Een verzoek van het Natuurhistorisch Museum Rotterdam. Of een ieder even goed in schaamstreek wil kijken of er toevallig schaamluizen rondlopen. Deze kunnen dat ingeleverd worden bij het museum. Dat doet namelijk al langeren tijd vergeefse pogingen de collectie geleedpotigen uit te breiden met schaamluizen.

De Phthirus pubis, ook wel 'platje' genoemd, begint een zeldzame verschijning te worden nu de meeste mensen de haren in het kruis kortwieken. Ondanks aanhoudende inspanningen van museumconservator Kees Moeliker is het nog niet gelukt een of meer exemplaren van de seksueel overdraagbare jeukdiertjes te bemachtigen.
Wie een schaamluis te pakken krijgt, kan deze inleveren bij het museum aan de Westzeedijk. Het beestje is één millimeter groot, bleek van kleur en heeft zes poten waarvan de achterste vier klauwtjes bezitten.

Het museum wijst er nadrukkelijk op dat ze alleen dode exemplaren wil hebben, geconserveerd in 70% alcohol.

Een forumlid, geconserveerd in 70% alcohol, ken ik hier wel eentje maar ik weet niet of hij ook schaamluizen heeft...

Derk de Tweede 16 oktober 2007 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3001471)
Een forumlid, geconserveerd in 70% alcohol, ken ik hier wel eentje maar ik weet niet of hij ook schaamluizen heeft...

Begint zijn naam met een D? :roll:

BigF 16 oktober 2007 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3001500)
Begint zijn naam met een D? :roll:

aha, gij kent 'em zelf ook!
;-)

Derk de Tweede 16 oktober 2007 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3001508)
aha, gij kent 'em zelf ook!
;-)

Ik kom er net achter dat ook mjn naam met een D begint..:roll:

Duupje 16 oktober 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3001525)
Ik kom er net achter dat ook mjn naam met een D begint..:roll:

Ik was me daarnet aan het afvragen, hoelang het zou duren eer je zelf doorhad... :lol:

Derk de Tweede 16 oktober 2007 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3001531)
Ik was me daarnet aan het afvragen, hoelang het zou duren eer je zelf doorhad... :lol:

Duupje, mijn leeftijd begint me zeker parten te spelen.....:-(

Duupje 16 oktober 2007 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3001540)
Duupje, mijn leeftijd begint me zeker parten te spelen.....:-(

Fuck seg, zit'k wat met u te lachen...:oops:

Anna List 16 oktober 2007 12:16

8O Desiderius ??? ... daar had ik dat nu nooit van verwacht , goh ... :lol:

sn00py 16 oktober 2007 12:39

Als het probleem is dat we allemaal te kort geschoren zijn, ik ken een bevolkingsgroep waarvan de vrouwen nog een ferme zwarte baard hebben.Ik ga ze hier niet bij naam noemen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar wemelt van de biestjes. Anderzijds zou die alcohol precies bij die bevolkingsgroep wel een probleem kunnen zijn.

Derk de Tweede 16 oktober 2007 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3001555)
Fuck seg, zit'k wat met u te lachen...:oops:

Duupje wat ben jij toch bot
Dat je altijd met ons spot
Wij zijn gewoon bejaard
Wie mogen gratis in de trein
Omdat ze honderdtwintig zijn
Bejaarden, ja ja bejaarden
Wie lachen nooit meer om iets geks
Doen al eeuwen niet aan seks.

Anna List 16 oktober 2007 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3001588)
Als het probleem is dat we allemaal te kort geschoren zijn, ik ken een bevolkingsgroep waarvan de vrouwen nog een ferme zwarte baard hebben.Ik ga ze hier niet bij naam noemen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar wemelt van de biestjes. Anderzijds zou die alcohol precies bij die bevolkingsgroep wel een probleem kunnen zijn.

heb ik u al verteld dat ik u helemaal niet zo sympathiek vind ?

bij deze dus.

Duupje 16 oktober 2007 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3001603)
Duupje wat ben jij toch bot
Dat je altijd met ons spot
Wij zijn gewoon bejaard
Wie mogen gratis in de trein
Omdat ze honderdtwintig zijn
Bejaarden, ja ja bejaarden
Wie lachen nooit meer om iets geks
Doen al eeuwen niet aan seks.

Dat zijn dingen waar je nog aan kunt werken Derk. ;-)

sn00py 16 oktober 2007 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3001606)
heb ik u al verteld dat ik u helemaal niet zo sympathiek vind ?

bij deze dus.

Heb ik ooit gevraagd of je mij sympathiek vindt?:lol:

Anna List 16 oktober 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3001617)
Heb ik ooit gevraagd of je mij sympathiek vindt?:lol:

nee, bij deze hoeft dat ook niet meer, je weet mijn duidelijk standpunt daarover.

Libro 16 oktober 2007 15:27

Als de museumcuratoren een beetje mans waren, gingen ze ze zelf verzamelen in de daartoe bestemde etablissementen.

Dronkoers 16 oktober 2007 16:10

Citaat:

Daar kunnen ze eens schoon naar fluiten zie ;-)

Dronkoers 16 oktober 2007 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3001471)

Wieda? ;-)

Ovidius 16 oktober 2007 16:37

Citaat:

...

Man man wat een onderwerp, dat kan toch niet zo moeilijk zijn om aan wat luizen te geraken?!

Dronkoers 16 oktober 2007 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius (Bericht 3002036)
Man man wat een onderwerp, dat kan toch niet zo moeilijk zijn om aan wat luizen te geraken?!

Wie wil er zijn 70% alc. weggeven? 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be