![]() |
Vier gewonden bij vechtpartij tussen rivaliserende motorclubs
Citaat:
Citaat:
Onlangs nog in Leopoldsburg hebben motorbendes op elkaar liggen schieten in het midden van het centrum. Waarom blijven deze gevaarlijke bendes toch bestaan? |
Ik ben al lang blij dat het weer niet op de Hells Angels gestoken wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vier gewonden bij vechtpartij tussen rivaliserende motorclubs
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LOL Anna! heroineverkoop? Wie heeft je dat weer wijsgemaakt? Ben je weer de Humo aan het lezen? |
Citaat:
was ten tijde van de HA oorlogen ik dacht in heel europa ... en tot doel heroinemonopolie behouden ... zeg nu niet dat daar kompleet geen vuur was hé ... of zijn jullie werkelijk allemaal watjes toch ? |
Citaat:
Al de zever dat de Knack of Humo of eenders welke krant schrijft moet je niet geloven. Die zuigen dat allemaal uit hun duim. Als het over de Club gaat zijn ze wat nijdig omdat we raar of zelden intervieuws geven, zodus zuigen ze het maar uit hun duim. Zo heeft de Humo is geschreven dat we armen en benen afhakken van mensen die ons niet bevallen, de rijkswacht had daar een doos foto's van. Kom nou. |
Citaat:
besides ik geloof je dikwijls hoor ... hoop toch dat je dat al gemerkt hebt ook ... |
Citaat:
Zoals die Lavinge of zoiets, een canadees die verschillende boeken over de Club uit zijn duim gezogen heeft. Het gaat zover dat die man nu als expert opgevoerd wordt door de procureurs. Eerst zuigt hij wat uit zijn duim en aldoende wordt hij expert, van zijn eigen leugens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be