![]() |
Terroristen hebben atoomwapens, wie wordt getroffen?
Bron
Een enquête voor de zwartkijkers. We kennen allemaal de berichten dat terroristen in het bezit ‘zouden’ zijn van atoomwapens. Deze enquête gaat ervan uit dat dit zo is. Vraag is zullen ze die gebruiken en op welk continent? Voor de volledigheid werd Antarctica opgenomen in de lijst. Verklaar ook je keuze en probeer een datum te geven als je in de hypothese gelooft. |
Ik denk Noord Amerika omdat dit nog steeds als de grootste vijand wordt gezien en in 2012.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moslimterooristen houden er dezelfde denkwijze op na als de christelijke kruisvaarders : als ze ongelovigen treffen .. des te beter, als ze vrome gelovigen treffen : geen erg die gaan toch naar het paradijs. De atoombom is dus het meest effectieve en rechtvaardigste wapen voor elke "goede" gelovige : of het nu om een moslim, hindoe christen of bhoeddist gaat : deze wereld is niets dan een tranendal en een poel des verderfs - men verwacht ons ten spoedigste in het zaligmakende hiernamaals. Of er een moslim- en of andere terrorist zijn hand kan leggen op een A bom is immaterieel, volgens de bush doctrine zal men er steeds de hand van een of andere "schurkenstaat" in zien en zal het hek redelijk van de dam zijn en zullen er grote vernielingen volgen.. met alle verdere geweldadigheid vandien. Prettig vooruitzicht ? Misschien klinkt het belachelijk : maar begin toch maar om voorwat meer begrip tussen de diverse volkeren te zorgen, opdat we geen vreemdelingen voor elkaar meer zouden wezen.. door Esperanto te leren bvb.. |
Citaat:
Maar misschien hebt U gelijk en is dat de reden dat men er nog geen gebruikt heeft?! Dan blijft het nog enkel wachten op de zot die de knop wel durft indrukken. |
Waarom staat er nergens een optie "terroristen bestaan helemaal niet, die zijn gewoon verzonnen door de NWO." tussen?
|
Europa of Noord-Amerika. Persoonlijk zou ik liefst Mekka nucleair herbouwd zien worden.
|
Noord Amerika en Europa is om het even. Met (relatieve) opkomst van andere staten in andere regio's kunnen ook zij slachtoffer worden. Echter het ligt er aan waar de terroristen vandaan komen en voor strijden.
|
De bommen die tot nu toe zijn geworpen in Irak, Afghanistan en de buurlanden van Israël hebben reeds meer schade aangericht dan een atoombom zou aanrichten.
De vraag wordt nu; wie bedoel je met terroristen? Ik vermoed dat je een groep uit het Midden Oosten bedoelt? Ik vermoed dat zulke groepen eerder een aanslag zullen plegen op hun onmiddelijke medeburgers, zoals we al decennia lang zien gebeuren. Verder vind ik het veel realistischer dat de VS, een Europese mogendheid of Israël een atoomwapen gebruikt tegen het Midden-Oosten. Wat een eenzijdige, inhoudsloze poll ook weer. :roll: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nochtans van harte bedankt om hier Uw mening te komen ventileren. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Want ik vrees dat het in zo'n geval spijtig genoeg Israël zal zijn. Klein genoeg om quasi volledig van de kaart geveegd te worden(in tegenstelling tot bv. VS) en natuurlijk niet echt een geliefd land onder terroristen. |
Ik heb Zuid-Amerika gekozen... En als de terroristen dat niet willen zal de CIA ze wel omkopen!8-)
|
Citaat:
Een landenlijst was een andere mogelijkheid maar niet haalbaar door de begrenzing aan de mogelijkheden van een poll (max 20 keuze's) |
Israël lijkt me een logische keuze. De aflever methode is ook duidelijk.
Als er ergens in het midden oosten een atoomwapen, dat niet Israëlisch, is dan is het hoogstwaarschijnlijk of een simpel wapen a la Little Boy, of anders een ouwe USSR kernkop. Beiden hebben 1 ding gemeen. Lomp zwaar. Dus, een vrachtwagen of schip. En het maakt voor een goeie atoombom/terrorist niets uit dat ze/hij ontploft in het midden van Tel Aviv of aan de grens. |
Citaat:
|
VS, Israel, Europa.
En als er dan nog een linkse kloot zegt dat wij moeten onderhandelen met dat ongedierte snij ik persoonlijk zijn keel over, al moet ik daarvoor naar Limburg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be