![]() |
vermageringstoestanden
is er iemand die wat afweet van vermageringsziekten. ik ken een meisje dat op 2 maanden enorm is afgevallen dat ik er echt van geschrokken was. na de vakantie was die opeens echt veel te mager geworden. en het is zeker geen kwestie van vermageringsdrang en anorexia toestanden, want die eet nog altijd even veel enzo en heeft gewoon niet de mentaliteit om zo een schraal modelfiguur te willen krijgen. ik durf nu moeilijk te vragen wat er precies aan de hand is, dat lijkt me bijzonder genant om dat te vragen. misschien dat iemand hier wat meer over zo'n zaken weet, wat zou kunnen veroozaken dat iemand zomaar op zo'n korte tijd zo hard vermagerd?
|
kanker?
Allez, hopelijk niet natuurlijk :? |
Schildklier die op hol slaat?
|
Citaat:
|
Je weet dus niet wat er gebeurd is in die twee maanden?
Misschien is ze plots heel veel gaan sporten of erg ziek geweest, of heeft ze veel stress gehad? En ik denk niet dat je zo kan zeggen of 'iemand die mentaliteit al dan niet heeft', bovendien kan 'haar mentaliteit' tijdens die twee maanden ook veranderd zijn. |
Citaat:
is dat dan een symptoon van kanker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontstoken appendix kan ook, evenals ene die op springen staat, maar dan zal ze er zich helemaal niet goed bij voelen
|
Ldvd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom dat ik ook hier eens kijk ofdat er mensen zijn die er wat van af weten. |
Citaat:
Vermagering kan daar één van zijn. Maar het kan ook een gevolg zijn van de behandeling (chemo), doordat mensen de misselijkheid verkeerdelijk aan hun voedsel attribueren, ipv aan de chemo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be