![]() |
wijzerzin of tegenwijzerzin? (Tetten te zien!!!)
http://info.break.com/static/live/v1...ain/brain.html
Zie je het figuurtje wijzerzin of tegenwijzerzin draaien? Bij mij is het wijzerzin, maar als ik me hard genoeg concentreer lukt het mij ook om het andersom te laten draaien. veel plezier |
Naar beide. 8O
Maar 't wisselt af. 8O |
Dit heeft niets met linker- of rechter-hersenhelft dominantie te maken.
Wie de volledige uitleg wil lezen moet maar eens de forumquiz doorpluizen. |
Nu blijft 't persies tegenwijzerzin gaan, hoewel tejust het 2 minuten met de klok mee heeft zitten draaien..
|
Citaat:
|
Alhoewel dit vaak verkocht wordt als een manier om de zien welke hersenhelft dominant is, is dit niet het geval. Het is een optische illusie. Eigenlijk maakt de danseres geen volledige draai, maar beweegt ze als een slinger.
De danseres verandert van richting elke halve draai. Wanneer het opwaartse been bijna de kant van de tekening raakt, verandert het van richting. Waarom merken we dit dan niet op? Eens ons brein heeft 'beslist' in welke richting de danseres draait, heeft het de neiging om bij die beslissing te blijven. Om de truuk door te hebben volstaat het om te focussen op de voet van het opwaartse been. Mannen hebben het daar waarschijnlijk wat moeilijker mee, want zij zullen eerder op het bovenlichaam focussen. |
Citaat:
(ps: wedden dat het met Poser gemaakt is :p) |
Dit is een figuur die al jaren op het internet circuleert. Waarom er plots "linker of rechterhelft" van de hersens bij betrokken wordt is mij een raadsel. Ik heb die meid al vaak van kant veranderd sinds ik ze gezien heb terwijl ze nog steeds lekker naakt rond aan het draaien was.
|
bij mij gaat ze steeds in wijzerzin
|
ik zie het enkel in wijzerzin
|
ik zette het een tweede keer op, en nu is het tegenwijzerszin8O
|
Je laat dat ding draaien zoals je zelf wilt
je kijkt er den eerste keer naar en het draait, laat ons zeggen, tegenwz. je kijkt er van weg je beeldt je nu even een wijzerz. beweging in je kijkt terug en nu draait het wijzerz. :cheer: |
IK ben in alle lichamelijke aspecten links.
|
ik ben lichamelijk in alle aspecten rechts behalve in schieten en dragen (en dat schieten is dan wel schieten met een geweer en niet het gevolg van het linkse dragen eh grapjassen)
|
Citaat:
On topic: ik denk wijzerzin. Ik concentreer mij op rechterhand of rechtervoet en deze lijken mij altijd naar rechts te draaien. Schoon silhouet trouwens. |
|
Ze is voor velen op dit forum de ideale vrouw: ze draait zoals u het maar wilt.
|
Ik mag doen wat ik wil, ze blijft met de klok meedraaien.
|
Beide kanten, als je je concentreerd en enkel naar de benen kijkt kun je op den duur bijna constant veranderen van richting.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be