![]() |
Vandaag mijn 200ste post geschreven, dus ben ik eindelijk gedoopt
|
Citaat:
Weet dan dat ik officieel uit de kerk stapte alhoewel ontdopen volgens diezelfde kerk nog altijd niet kan. :evil: Toch werd ik hier nog maar eens opnieuw gedoopt en draag ik nu zelfs de titel van pimaat. :roll: Pffffft... en dat voor een vrouw. Al mijn geweeklaag hieromtrent heeft nog geen aarde aan de dijk gezet. Wat betekent het verzet van een arme vrouw nu in deze virtuele mannenwereld? :cry: |
Het gaat hem vooral om het feit dat ik al 200 berichtjes geplaatst heb. Niet zo zeer om de titel gedoopte. Als het nu forumbaron of forumgraaf was geweest , was ik al even blij.
|
En is het je bedoeling om zo vlug mogelijk zo veel mogelijk berichten te plaatsen of zo?
|
Citaat:
Hoe meer berichtjes met een leeuwtje hoe liever ik het zie :!: Jij dan niet :?: |
Citaat:
|
Citaat:
Ja natuurlijk!!! |
Citaat:
Neen, dat is niet de bedoeling!! Maar na een lange tijd dat ik niet meer op het forum had geschreven wist ik niet meer dat ik er al zo veel had gepost, daarom was het een verassing dat ik al 200 posts op mijn actief staan heb. Het is mijn bedoeling om zinnige tekstjes te publiceren. |
Citaat:
Stort rijkelijk op mijn giro-nummer, en ik geef je privé-les. :P :P :P |
Citaat:
Thomas |
Goed zo jongen! U papa zal blij zijn!!! :wink:
|
Citaat:
Thomas |
Een studentendoop?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be