![]() |
binnen 30jr DE europese straf voor het eten van varkensvlees?
http://www.liveleak.com/view?i=5ab_1172940415
onze toekomst? Ik denk dat diegene van ons, die binnen 30 nog leven, nog meemaken dat men stenen door de ruiten van beenhouwers die nog varkensvlees verkopen gooit. Laat staan dat je varkensvlees eet. Diegene die niet akkoord zijn; laat je naam en adres achter, zodat we binnen enkele jaren kunnen nagaan wie er gelijk heeft gekregen. Mvg TypO |
Rode driehoek omwille van onveroorloofd provocerend, onzinnig thema.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is eigenlijk kiezen tussen de pest en de cholera: geen varkensvlees als de moslims het halen, en als de blokkers het halen dan terug naar de kalotentoestanden volgens Kolen: geen voorbehoedsmiddelen, enkel samenwonen als ge echt getrouwd zijt, echtscheiding is grond voor ontslag voor eerbare beroepen als onderwijzenden, ambtenaren of voor wie werkt voor een diep-kristelijke werkgever .... Wel, het spijt me zeer erg, mijnheer de pessimist, maar als ik jouw post lees, moet ik denken aan wat Hugo Claus ooit zei: "uit een benauwde aars kan geen vrolijke scheet komen" . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zal ons beletten varkensvlees te eten? :lol:
|
Citaat:
1. Uw speculaties over de 'blokkers' lijken mij niet erg gefundeerd. Kunt u ze staven? 2. Het 'centrum' zou er ook voor kunnen kiezen om de migrantenpopulatie duidelijk te maken: 'tot hier en niet verder' ipv alles te gedogen en zo de mensen te dwingen tot een keuze voor het VB of Islamisering. |
Citaat:
|
Ah, er is een land waar veel moslims wonen waar ze lijfstraffen hebben, dan moeten de moslims die hier wonen zich binnenkort wel verenigen en de macht overnemen om lijfstraffen in te stellen op het eten van varkensvlees, dat is zo klaar als een klontje. Ik vind dit er trouwens meer eentje voor overspel.
|
Citaat:
|
Citaat:
denk dat je je varkensvlees wel zal laten staan |
Citaat:
juist daarom dat het zospijti is dat we er hier in europa een 50miljoen van hebben |
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar heb je dat cijfer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is zo, bendes van "jongeren" zullen binnenkort met stenen gooien. In Borgerhout denk ik al binnen 10 jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad betreft een het schatting, door de censuur, systematisch vervalsen van statistieken, aanbieden van de nationaliteit dmv massale naturalisaties, uitgevoerd door de linkse regeringen in europa, is het inderdaad niet meer mogelijk om een correct cijfer te geven. Nu jij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be