Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   binnen 30jr DE europese straf voor het eten van varkensvlees? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96506)

TypO 17 oktober 2007 18:00

binnen 30jr DE europese straf voor het eten van varkensvlees?

http://www.liveleak.com/view?i=5ab_1172940415

onze toekomst?

Ik denk dat diegene van ons, die binnen 30 nog leven, nog meemaken dat men stenen door de ruiten van beenhouwers die nog varkensvlees verkopen gooit.

Laat staan dat je varkensvlees eet.

Diegene die niet akkoord zijn; laat je naam en adres achter, zodat we binnen enkele jaren kunnen nagaan wie er gelijk heeft gekregen.

Mvg
TypO

MaGNiFiCaT 17 oktober 2007 18:27

Rode driehoek omwille van onveroorloofd provocerend, onzinnig thema.

Den Ardennees 17 oktober 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3004535)

Wie zal het zeggen?

De schoofzak 17 oktober 2007 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 3004477)

onze toekomst?

Ik denk dat diegene van ons, die binnen 30 nog leven, nog meemaken dat men stenen door de ruiten van beenhouwers die nog varkensvlees verkopen gooit.

Diegene die niet akkoord zijn; laat je naam en adres achter, zodat we binnen enkele jaren kunnen nagaan wie er gelijk heeft gekregen.

Mvg
TypO

Allez zeg, dat ziet er echt niet goed uit.

Het is eigenlijk kiezen tussen de pest en de cholera: geen varkensvlees als de moslims het halen, en als de blokkers het halen dan terug naar de kalotentoestanden volgens Kolen: geen voorbehoedsmiddelen, enkel samenwonen als ge echt getrouwd zijt, echtscheiding is grond voor ontslag voor eerbare beroepen als onderwijzenden, ambtenaren of voor wie werkt voor een diep-kristelijke werkgever ....

Wel, het spijt me zeer erg, mijnheer de pessimist, maar als ik jouw post lees, moet ik denken aan wat Hugo Claus ooit zei:
"uit een benauwde aars kan geen vrolijke scheet komen" .

Essevee_VL 17 oktober 2007 20:00

Citaat:

Zo'n flikker gedrag! :lol:

filosoof 17 oktober 2007 20:02

Citaat:

onze toekomst?

Mvg
TypO

TS heeft schrik opgepeuzeld te worden...:twisted:

Essevee_VL 17 oktober 2007 20:03

Wie zal ons beletten varkensvlees te eten? :lol:

Rr00ttt 18 oktober 2007 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3004669)

Het is eigenlijk kiezen tussen de pest en de cholera: geen varkensvlees als de moslims het halen, en als de blokkers het halen dan terug naar de kalotentoestanden volgens Kolen: geen voorbehoedsmiddelen, enkel samenwonen als ge echt getrouwd zijt, echtscheiding is grond voor ontslag voor eerbare beroepen als onderwijzenden, ambtenaren of voor wie werkt voor een diep-kristelijke werkgever ....

1. Uw speculaties over de 'blokkers' lijken mij niet erg gefundeerd. Kunt u ze staven?
2. Het 'centrum' zou er ook voor kunnen kiezen om de migrantenpopulatie duidelijk te maken: 'tot hier en niet verder' ipv alles te gedogen en zo de mensen te dwingen tot een keuze voor het VB of Islamisering.

Tommm 18 oktober 2007 10:04

Citaat:

onze toekomst?

Mvg
TypO

Ah, de bange blanke man... Kijk, buiten de aanslagen op het WTC hebben die moslimfundi's nog niet veel bereikt. Al gemerkt dat zelfs hun aanslagen de laatste tijd niet echt meer willen lukken? Daar komt bij dat Afghanistan binnen enkele weken veroverd was en Iran dreigt gebombardeerd te worden. Dus een traditionele oorlog kunnen ze ook niet aan. Ze hebben best wel het inzicht dat ze vrij machteloos staan tegenover het Westen. Net daarom zijn ze zo extreem, als het met rede niet wilt lukken doen we het met religie.

Bovenbuur 18 oktober 2007 11:34

Ah, er is een land waar veel moslims wonen waar ze lijfstraffen hebben, dan moeten de moslims die hier wonen zich binnenkort wel verenigen en de macht overnemen om lijfstraffen in te stellen op het eten van varkensvlees, dat is zo klaar als een klontje. Ik vind dit er trouwens meer eentje voor overspel.

forumspook 21 oktober 2007 22:25

Citaat:

magnifiek van u ,dhimmicat.

TypO 26 oktober 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essevee_VL (Bericht 3004705)
Wie zal ons beletten varkensvlees te eten? :lol:

als ze u staan op te wachten aan den beenhouwer.
denk dat je je varkensvlees wel zal laten staan

TypO 26 oktober 2007 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 3005388)
Ah, de bange blanke man... Kijk, buiten de aanslagen op het WTC hebben die moslimfundi's nog niet veel bereikt. Al gemerkt dat zelfs hun aanslagen de laatste tijd niet echt meer willen lukken? Daar komt bij dat Afghanistan binnen enkele weken veroverd was en Iran dreigt gebombardeerd te worden. Dus een traditionele oorlog kunnen ze ook niet aan. Ze hebben best wel het inzicht dat ze vrij machteloos staan tegenover het Westen. Net daarom zijn ze zo extreem, als het met rede niet wilt lukken doen we het met religie.

juist daarom dat het zospijti is dat we er hier in europa een 50miljoen van hebben

filosoof 26 oktober 2007 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 3025923)
als ze u staan op te wachten aan den beenhouwer.
denk dat je je varkensvlees wel zal laten staan

Uitgezonderd een miniem paar fundamentalisten zijn "ze" minder fanatiek dan uiterst rechts hier dus kan je gerust varkensteelballen eten tot je erbij neervalt:lol: :lol: :lol: :lol:(ik eet wel iets anders!)

filosoof 26 oktober 2007 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 3025930)
juist daarom dat het zospijti is dat we er hier in europa een 50miljoen van hebben

ha, cijfers, daar hou ik van!:-)
Vanwaar heb je dat cijfer?

Chrilord 26 oktober 2007 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3004669)

Wel, het spijt me zeer erg, mijnheer de pessimist, maar als ik jouw post lees, moet ik denken aan wat Hugo Claus ooit zei:
"uit een benauwde aars kan geen vrolijke scheet komen" .

Altijd dat links gezeik vol leugens.Dat slaat nergens op wat u weer orakeld.Gij leeft van leuegens en zelfbedrog en van de staat natuurlijk.

migrantenjong 26 oktober 2007 17:27

Citaat:

Ach, die rode driehoek.

migrantenjong 26 oktober 2007 17:28

Het is zo, bendes van "jongeren" zullen binnenkort met stenen gooien. In Borgerhout denk ik al binnen 10 jaar.

Herr Oberst 26 oktober 2007 18:28

Citaat:

Nog zo'n verdraagzame.

TypO 27 oktober 2007 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3025946)
ha, cijfers, daar hou ik van!:-)
Vanwaar heb je dat cijfer?

Inderdaad betreft een het schatting,
door de censuur, systematisch vervalsen van statistieken, aanbieden van de nationaliteit dmv massale naturalisaties,
uitgevoerd door de linkse regeringen in europa,
is het inderdaad niet meer mogelijk om een correct cijfer te geven.

Nu jij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be