![]() |
Vlaams Belang is voorstander van een Palestijnse onafhankelijke staat
Voor diegenen die nog steeds menen dat het Vlaams Belang een ultrazionistische en atlantistische partij is:
Citaat:
Ik heb het al dikwijls gezegd, en ik blijf erbij: het Vlaams Belang is terug op de goede weg! |
Bestond Palestina niet ofzo? Die waren toch al erkend? (allé door het westen dan...)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kan die kerel die dit schreef niet vijf minuutjes zich ernstig genoeg houden om op zijn minst te proberen genuanceerd over te komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer vertrekken ze? (allemaal?) Echt?:cheer::cheer::cheer::cheer: Ongewapend of als Kruisvaarders? ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand mij uitleggen waarom die betoging tegen de islamisering uitgerekend op 11 september moest? Omdat 11 september de schuld is van de Islam? Omdat het molsimextremisten met breekmesjes waren? en de mossad er niets mee te maken had? Terug op de goede weg? Sinds wanneer?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.davidduke.com/general/rep...duke_2744.html http://www.youtube.com/watch?v=JWpWc_suPWo Citaat:
|
Citaat:
De Palestijnse Autoriteit erkennen betekent zoveel als erkennen dat deze autoriteit staatrechtelijk gezag heeft, wat ook inhoudt dat die Autoriteit over een bepaald grondgebied de macht heeft. De facto gaat het dus om een erkenning van de Palestijnse staat (zoals die nu geordend is natuurlijk, en die heeft wel niet alle kenmerken van een soevereine staat). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Palestijnen worden op die manier al jaren aan het lijntje gehouden, zoals de Vlamingen. Maar dit conflict is niet te vergelijken met de Belgische communautaire twisten. De belgicistische power elite beschikt immers niet over eigen kernwapens en de steun van de grootste militaire macht ter wereld, laat geen Vlamingen in (concentratie)kampen leven, enz. Er staan in Israël andere, veel grotere belangen op het spel.
Aan de analyse kun je zien dat het VB er weinig van snapt. |
Zowel de Joden als de Palestijen hebben daar recht op een staat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be