![]() |
De eeuwige cannabis-discussie part 83
Ideaal om nog eens een ellenlange discussie aangaande cannabis te lanceren!
Altijd lachen! Ik ga me beperken tot het stichten van de brand; Citaat:
Je korte-termijngeheugen doet er niet echt voordeel mee en ... euh... Citaat:
Bron van alle ellende; klikkerdeklik |
Drink alkohol, veel effectiever ;-)
|
Citaat:
Een van de beter quotes die ik overlaatst kon optekenen |
Citaat:
|
|
1 Bijlage(n)
dan kun je dit opsteken ;-)
(anders gaan we off topic enzo...) |
Als ik het studentikoze gespuis 's nachts ladderzat door onze steden zie waggelen, te bezopen om nog op hun eigen benen te staan maar nog wel in staat om de halve buurt wakker te brullen en voorbijgangers lastig te vallen, dan vind ik het wel wrang dat een discrete cannabisroker onder de noemers 'druggebruiker', 'crimineel', e.d. valt.
|
Ik blijf er gewoon allemaal vanaf. Ik wil zo gezond mogelijk leven. Niet omdat ik LANG wil leven, maar omdat mijn levenskwaliteit gewoon hoog blijft op die manier.
Ik heb geen interesse in een rokershoest, gele tanden, bierpens..... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb erg veel de lijden van stress (zit in de genen, kan daar niks aan doen) en sporten is voor mij de ideale manier om stress kwijt te spelen. En sporten als ge zuipt en rookt is erg klote ;) |
Citaat:
|
8-)
Citaat:
Als ge gaat lopen en u echt tot het uiterste brengt...als ge daarna terug thuiskomt en u in de zetel ploft. Het gevoel is fantastisch. Kompleet af maar volledig relaxed ! En ge krijgt er een lijf van wat de vrouwkes graag zien ;) Interesseert u dat niet Dronkoers ? ;) ;) |
Citaat:
En sommige vrouwkes zien graag een knuffelbeertje ;-) Zo een sixpack (de buik dan wel :-D ) is niks voor mij, en als ge al moet leven naar hoe de vrouwtjes het graag hebben, dan kun je beter ineens een hondehok voor jezelf kopen :-D |
Leg me alstublieft toch eens uit wat een blouwer te maken heeft met hennep.
Trouwens is die vuiligheid nog niet verboden? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een apenland! Wie kan me dat uitleggen? |
Citaat:
|
Maar ik moet zeggen ik kan Dronkoers wel erg goed volgen in zijn fijne smaakzin kwa Whiskey.
Klasse ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be