Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Enquete van dierenmagazine: mogen homo's dieren houden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96551)

RECHTSSVLAANDEREN 18 oktober 2007 15:29

Enquete van dierenmagazine: mogen homo's dieren houden?

Vandaag in mijn stad kwam ik een reporter tegen met een cameraman erbij.Het ging over een dierenliefhebber-magazine waar je een abonnement kan op nemen.Voor een artikel in hun blad ging volgende vraag: mogen homo's dieren houden? Ze zeiden: dat 2 hetero's een paard houden is 1 ding maar dat 2 homo's een paard houden is een ander ding...snap je hem?
Het komt erop neer dat dierenrechtenorganisatie's meer en meer verkrachtingen binnenkrijgen met homo's en dieren.Strenge controle op huisdieren een oplossing? Vooral bij homo's? Dieren controleren op sexuele mishandeling? Wat is jullie mening?

HAMC 18 oktober 2007 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN (Bericht 3006123)
Vandaag in mijn stad kwam ik een reporter tegen met een cameraman erbij.Het ging over een dierenliefhebber-magazine waar je een abonnement kan op nemen.Voor een artikel in hun blad ging volgende vraag: mogen homo's dieren houden? Ze zeiden: dat 2 hetero's een paard houden is 1 ding maar dat 2 homo's een paard houden is een ander ding...snap je hem?
Het komt erop neer dat dierenrechtenorganisatie's meer en meer verkrachtingen binnenkrijgen met homo's en dieren.Strenge controle op huisdieren een oplossing? Vooral bij homo's? Dieren controleren op sexuele mishandeling? Wat is jullie mening?

:lol:

driewerf 18 oktober 2007 17:31

Morgen op hetzelfde forum: mogen lesbiennes nog komkommers kopen?

driewerf 18 oktober 2007 17:32

Citaat:

een tijdschrift dat haar geînterviewden filmt? 8O

Andro 18 oktober 2007 17:48

Voor mij een koffietje met melk.

duveltje382 18 oktober 2007 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3006141)

Wat een zever is dat zeg,en ocharme voor dat paard:-P

Desiderius 18 oktober 2007 17:53

Een pintje en vergeet de nootjes niet !

migrantenjong 18 oktober 2007 18:00

Dit is zalig.

Bhairav 18 oktober 2007 18:39

Idd.

Boadicea 18 oktober 2007 18:45

Mogen pedofielen nog wel kinderen kopen?

migrantenjong 18 oktober 2007 18:48

Mogen necrofielen nog wel begrafenissen bijwonen?

Boadicea 18 oktober 2007 18:49

Mogen fetisjisten nog schoenen of ondergoed hebben?

migrantenjong 18 oktober 2007 18:53

Mogen SM-liefhebbers wel een Iraans visum krijgen?

Boadicea 18 oktober 2007 19:01

Mogen slopers nog huizen bezitten?

Rudy 18 oktober 2007 19:09

Citaat:

Voor welke gazet werkt die reporter ? Of bestaat die enkel in je fantasie ?

Ziekelijk voor een maatschappelijk subforum.

Boadicea 18 oktober 2007 19:10

Ik denk niet dat het houden van dieren door iemands geaardheid moet bepaald worden, maar door andere criteria.

Rudy 18 oktober 2007 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3006694)
Ik denk niet dat het houden van dieren door iemands geaardheid moet bepaald worden, maar door andere criteria.

Tja Bo, kom me nu niet vertellen dat je ook maar de minste twijfel koestert.

'k Ga slapen, en hopelijk vallen de muggen mij niet te veel lastig.

m.r. 18 oktober 2007 19:37

Citaat:

Vind ik een beetje onzin ! Dat zulke dingen moeten vermeden worden, ja ! Maar dat homo's geen dieren zouden mogen houden ! Misschien past hier beter een oproep aan de homo's om daarop in hun gemeenschap controle op te houden. Het netwerk van homo's moet daartoe zeker volstaan.

Raf 18 oktober 2007 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m.r. (Bericht 3006772)
Vind ik een beetje onzin ! Dat zulke dingen moeten vermeden worden, ja ! Maar dat homo's geen dieren zouden mogen houden ! Misschien past hier beter een oproep aan de homo's om daarop in hun gemeenschap controle op te houden. Het netwerk van homo's moet daartoe zeker volstaan.

Ja, want alle homo's kennen en controleren elkaar...

:roll:

Raf 18 oktober 2007 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3006719)
Tja Bo, kom me nu niet vertellen dat je ook maar de minste twijfel koestert.

'k Ga slapen, en hopelijk vallen de muggen mij niet te veel lastig.

Mag jij wel muggen houden? :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be