![]() |
Wat is er geworden van...?
In deze topic gaan we na wat er van vergane glorieën en eendagsvliegen geworden is.
Met Donaat Deriemaeker, de nerd zonder beauty, gaat alles goed. Hij heeft de drukkerij van zijn vader overgenomen en heeft, op een sporadische schnabbel voor de lokale televisie na, de televisiewereld vaarwel gezegd. ![]() Donaat (links): het is dan toch nog goed gekomen met die jongen. |
Interessante topic, had er ook allang aan gedacht van zo een topic te openen.
Inpikkend op een andere thread: hoe zou het nog zijn met Pol Ricour, alias Pol Tack van Merlina en Postbus X ? |
Wie we hier hebben:
![]() Tony Servi, 48 jaar ondertussen, wat molliger en gedrongener dan vroeger, maar 'still going strong'. Tony maakt zich thans op voor de viering van '25 jaar Tony Servi', met o.a. optredens voor werkelijk �*l zijn fans en een dubbele verzamelaar. Een volhouder, die Tony, en zo hebben we het graag. Succes aan deze sympathieke zanger uit Kessel-Lo! |
En zo kan den duisteren nog de hele vlaamsche kataloog aframmelen om maar duidelijk te maken dat vlaemssche artiesten niet deugen.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Henk Westbroek, de man van "België". :-P
Bijlage 26590 Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af hoe het nog is met Walter Michiels alias 'Pico Coppens' uit F.C. De Kampioenen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja de schuld van de kampioenen eh!:twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? Ik heb eens gelezen dat hij een fiets had gestolen ("per ongeluk")...van een agent (:lol: )...en dan moest hij gemeenschapsdienst doen en dan wou hij dat als agent doen:wtf: |
Citaat:
|
Wat zou er eigenlijk geworden zijn van al die Songfestival winnaars? Buiten ABBA is er toch niemand écht van doorgebroken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch maar aan die Vlaamse artiesten zelf, niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be