![]() |
Tips om zwanger te worden op de Nederlandse TV:
Op de babyboom-show vanavond en nog wel van de nette NCRV.
Deze tip zal er ook wel bijzitten: "Penetreer je vrouw van achteren en zorg ervoor dat je tijdens de ejaculatie stopt met het maken van schokkende bewegingen". |
Wie wil er nu bezwangerd worden op de Nederlandse TV :-P
|
Wie wil er nu zwanger worden door een Nederlander;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een zooi, die programma's.
:roll: boer zoekt hoer, wijf wil zwanger worden, idool en make-over... allemaal goedkope oplossingen om het publiek niet te storen met intelligente mensen, of goede acteurs (of een combinatie van beiden). Wat ik nog wél te pruimen vind, dat zijn goeie kookprogramma's zoals die met Nigella en die andere Engelsen. Neen, niet die Huizentruit met zijn Alpro, daar word ik niet goed van. |
Citaat:
Die man met z'n hondje Chalky was ook wel leuk... |
Citaat:
Overgens zijn ook programma's als de Oprah Winfrey show gedeeltelijk in scene gezet. |
Citaat:
|
Ja, die kunnen niet het risico lopen dat er niks gebeurt, of dat iemand vertelt dat ie naar kantoor gaat en zijn bokes meeneemt en dan met de trein terug naar Zwevelgem.
:D Heb wel één keer Springer gezien, best wel sick, het lijkt soms moeilijk te geloven dat ze die dingen uitvinden. |
Die blonde kok die iedereen constant uitkaffert, die vond ik ook nog wel cool.
|
Citaat:
|
Ja, wat een bitch zeg.
|
Citaat:
|
Ik vond Sweedie Chef uit de Muppet Show ook leuk, hoor.
|
Wie kent deze nog?
![]() |
Citaat:
Maakte nog lekkere zaken ook :-D 't Woefke is ondertussen overleden dacht ik ... *1 minuut stilte* |
Citaat:
|
On topic: moeten mannen soms bellen om hun zaad te doneren voor het goede doel, zoals een levenslijn actie? En wie het meeste gedoneerd heeft, wordt eervol vermeld. Gaan ze dan ook via zo een meter bijhouden aan hoeveel liter ze zitten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be