![]() |
Wie wint/verliest de formatie?
Nou?
|
Het spreekt voor zich dat het resultaat van de formatie een kaakslag voor Vlaanderen zal zijn!
En plus, la droite va �* nouveau se plier aux oucases des Flaminguants! |
De vraag is nogal beperkend gesteld - een maatschappij bestaat niet slechts uit taalgroepen er zijn ook groepen volgens inkomenscategorieën, leeftijden,
godsdiensten enz.. Nu heb ik geen weet van verschillen in eisen op economisch (cao's en dergelijke..) gebied tussen duitstalige, franstalige en nederlandstalige arbeiders of verschillen in verzuchtingen tussen duitstalige, franstalige of nederlandstalige daklozen en armen.. maar ik durf toch te stellen dat specifiek deze groepen de werkenden en de behoeftigen dus bij deze formatie als verliezers uit de bus zullen komen. |
De Vlamingen zullen in het formatieberaad duidelijk veel slagen thuishalen. Of ze ook gerealisseerd worden is een andere vraag, en heb ik al een aangeduid: zolang de wetten niet gestemd zijn, is er nog niks, behalve een akkoord. Van één ding kunnen we zeker zijn : BHV zal gesplitst worden of de regering zou al héél snel moeten vallen... (wat altijd kan natuurlijk, maar dan ook het failliet van België nog maar eens duidelijker stelt...)
|
The house always wins.
|
Citaat:
|
Als Belgie het overleeft, hebben zowel Walen als Vlamingen verloren.
Einde discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
- Ocean's Eleven |
Citaat:
|
Twee winnaars, twee verliezers zoals steeds in België.
|
Citaat:
|
Kan toch niet lang duren: zelfs over de besparing bij de ambtenaren konden ze niet tot een akkoord komen!
Ze komen op geen enkel punt overeen: hoe kunnen ze dan een regering vormen en vooral hoe kan een dergelijke regering besturen????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, men geeft hier kennelijk weinig voor de kansen van de Vlamingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be