![]() |
Antwerpen wordt stad tegen racisme
Citaat:
|
Volharden in de boosheid!
=D |
Oh, wat ben ik toch blij dat ik verhuisd ben, ver weg van A'pen.
|
Ik ben voorstander van de theorie erachter.
|
Misschien ga ik toch nog eens verhuizen. Of veel zal er toch niet veranderen: ik ben het gewend, maar nu ben ik het officieel: TWEDERANGSBURGER.
Janssens is te stom om rond te lopen. Helaas geraken deze mensen aan de macht. |
Citaat:
Ik zie het iets realistischer. Er staan genoeg mensen klaar om op bepaalde "jongeren" hun frustraties uit te leven. |
Citaat:
|
Citaat:
'k Had ook burgemeester moeten worden ... :roll: |
Citaat:
Citaat:
Vanuit de progressieve 'diervriendelijke' Groene! hoek moeten we ook al niet te veel initiatieven verwachten tegen het nakend islamitisch dierenbarbarisme. |
Citaat:
Hij kent gewoon de bron van wat men nu "racisme" noemt, langs geen kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was tenminste niet zo stom om op dat rood geval te stemmen. |
Citaat:
|
Wie moet er nu in Antwerpen zijn?
|
Citaat:
Maar ik ken eigenlijk geen geval waarbij er minder discriminatie (racisme) was in de hoofden van mensen nádat de overheid zich daarmee is gaan moeien. Tenzij iemand denkt dat alle negers in de VS gelijkwaardig worden behandeld? |
Soms vraag ik me af of dat we hier werkelijk maar met een man of zes zijn? Dat al die andere meer extreme accounts in werkelijkheid maar twee drie personen zijn.
|
Ik heb maar één account.
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik daarom de overlast van de onwilligen, die onze maatschappij ontwrichten met het importeren van hun oorlogen, in plaats van het constructief bijdragen tot onze maatschappij, blijven tolereren? Moeten de echte Antwerpenaren, die van goede wil zijn, omwille van GELD verloochend worden? Als het zo zit: geld kan me niet rotten. Ik wil terug de gezellige stad uit mijn jeugd zien terugkeren, maar ik zie ze langzaam in de vuilbak van de wereld veranderen. Mag ik me daar niet tegen verzetten? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be