bentje |
20 oktober 2007 12:11 |
Klantonvriendelijkheid bij Video-Palace
Sjonge jonge jonge...
Wat is me dat weer zeg!
Ik ging daarnet mijn dvd's binnen brengen in Video palace.
Nu ja, het heeft geen zin het allemaal nog eens uit te leggen, je kan gewoon mijn "boze" mail eens lezen die enkele minuten geleden verstuurde naar de hoofdzetel.
Citaat:
Geachte,
Vandaag omstreeks 12u33 bracht ik mijn 3 gehuurde films terug binnen in Video-Palace filiaal te Assebroek gelegen op de Generaal Lemanlaan 182.
Dit met de melding dat er een bedrag voor bijhuur op de films stond maar dat 1 van de 3 dvds niet wou afspelen.
Toen ik mijn bijhuur moest betalen kreeg ik te horen dat ik 15 euro schuld had.
Dit lijkt mij helemaal geen probleem te zijn, moest ik geen bijhuur te hoeven betalen voor de film die defect was.
Toen ik vroeg aan de bediende, Frederic D. hoe het komt dat ik een schuld heb aan een dvd die ik nooit heb kunnen nuttigen, werd bovenvernoemde vrij arrogant en blafte mij af met de melding: "films moeten de dag erna ingediend worden, als er één niet werkt wil dat niet zeggen dat jij hem niet op tijd moet indienen."
Ik kreeg zelfs de mogelijkheid niet hem uit te leggen dat ik die laatste film pas deze middag probeerde af te spelen en dat ik, zolang ik bijhuur betaal niet in fout ben deze later binnen te brengen.
Bovenvernoemde duwde bij een tegoed bon voor de defecte film in mijn handen en blafte mij nogmaals af met: "Er zijn nog exemplaren van die film, je moet hem maar nog eens huren". Dit alles terwijl er nog klanten in de winkel aanwezig waren.
Nu heb ik dus wel een tegoedbon voor de film die ik niet kon zien, waarvan Frederic D. niet eens wou nakijken of deze inderdaad defect was, maar heb ik wel mijn bijhuur hiervoor hoeven te betalen.
Was het niet dat de bediende belast met de dienst mij zo neerbuigend en arrogant behandelde had, had ik hier geen boodschap meer aan gegeven, maar als reeds lange klant bij Video-Palace ben ik nog nooit zó onvriendelijk behandeld geweest, waardoor de reden van dit schrijven.
Met de meeste hoogachting,
|
Vinden jullie dat ik fout ben?
Die kerel in de zaak vond van wel, blijkbaar.
Aaargh, ik heb écht zin daar nooit meer binnen te gaan! :evil:
|