![]() |
Die kan mij krijgen ...
voil�* openbare biecht
wie van de forumgangers kan u krijgen ? :-o eens curieus (ik startte dus ik mag nog wat wachten, maar nog geen paniek, ik ben een echte slet ;-) ) |
anna list kan mij krijgen
|
Iemand die mij gratis drank en sigaretten aanbied kan mij krijgen ;-)
Neen, serieus, geen idee, heb er geen flauw benul van hoe iedereen er hier uitziet |
Anna List, wil je nu een Off-Politics datingsite oprichten of wat is dat hier? ;)
Leuk idee trouwens, van mezelf. :P |
Anna List is niet wat de schermafbeelding laat blijken, en circe vast ook niet :cry: , dus laat maar zitten zeker? ;-) :-D
|
Citaat:
Circe heeft hier al tig keer gezegd dat ze een écht femelleke is! Net zoals op haar avatar, maar dan in het natural blonde met natural krullekes nog wel! :lol: :lol: :lol: Wel dan, Anna List kan mij krijgen! |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi hoor euhmmm, kunnen we gewoon vrienden zijn? ;-) |
Zullen we een Political Speeddating avond organiseren?
|
Citaat:
zo'n speeddating ding zie ik wel zitten, maar dan zonder te weten wie welke nick heeft! lijkt me spannend! Dat is zo één minuutje praten en dan van plaats verwisselen hé? :oops: ik weet het gewoonlijk al bij oogopslag II ... slechts max. 5% foutmarge. |
Niemand8-)
|
Ik ben al bezet
|
Citaat:
Een deelname aan een quizavond met Vuursteentje, al was het maar om de winstkansen te doen toenemen :p Een psychologisch onderzoek door Groentje..., kan ik eindelijk dat onduidelijke stuk foto eens zien ;) |
Citaat:
|
Niemand.
|
Circe, Firestone mogen mij altijd een smsje sturen.
Wie is er allemaal vrouwelijk? |
Duupje :oops:
|
Citaat:
ik wil Desiderius in feit ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be