![]() |
Super Hero or Villain?
Welke superhero of villain wil zou je willen zijn en waarom?
|
Sydney Bristow lijkt me wel wat ... :oops:
|
1 Bijlage(n)
|
Alucard.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1 Bijlage(n)
Supervillain
Bijlage 26695 |
Batman natuurlijk, dan kan ik mij eens goed laten gaan met Catwoman:twisted:
|
Citaat:
Iets wat kan vliegen is wel grappig, of iets doet wat daarop lijkt zoals Spiderman. En dan het liefst iets smerigs, de menselijke strontvlieg ofzo, met Harry Snotter als sidekick. Maar gewoon iets lomps ala Hulk is ook erg grappig. Supervillains spreken me niet zo aan, slecht doen om het slecht doen, beetje suf. Er zijn dan ook regels over, een slechterik in een strip mag niet charismatisch zijn, je moet meeleven met de goeierik. Niet alleen omdat dan het einde leuker is, anders wordt je aangeklaagd voor aanzetten tot misdaad. Missie geslaagd, het zijn allemaal sukkels. Doe mij maar iets in het grijze middengebied, zo iemand die wel een beetje goed doet, maar niet omdat hij nou zo nodig goed moet zijn (A-team, Han Solo) of iemand die gewoon een beetje rondklungelt (Hulk). |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() ![]() |
Citaat:
|
Ik verwacht trouwens van de forumbezoekers hier wel veel levende splijtzwammen, menselijke splijtstaven en hoopjes scherpe wapens hè?
|
2 Bijlage(n)
natuurlijk mag ik haar niet vergeten, my alltime favorite
Ghost in the Shell Bijlage 26701 Bijlage 26702 |
![]() |
![]() |
1 Bijlage(n)
Bijlage 26704
Bad-ass-bitch Psylocke |
Hero: een roemruchte ridder, bijvoorbeeld één van de Ronde Tafel, Lancelot ofzo.
Villain: één of andere femme fatale, een psychobitch. Nou ja, die zijn niet echt 'super'... |
Bij mij is het eigenlijk vrij duidelijk ....
|
3 Bijlage(n)
superbad kickass hero
http://en.wikipedia.org/wiki/Ellen_Ripley Bijlage 26708 Bijlage 26709 bad-ass villain Bijlage 26710 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be