Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Attentie xenofoben, homofoben, nationalisten, islamofoben, neoliberalen: afkicken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96708)

C2C 22 oktober 2007 00:02

Attentie xenofoben, homofoben, nationalisten, islamofoben, neoliberalen: afkicken

Met spijt moeten wij u meedelen dat de fundamentalistische, homohatende, neoliberale, vreemdelingenhatende, ultra-katholieke, nationalistische en pariochiale Kaczynski-gedrochten de verkiezingen in Polen compleet verloren hebben.

U zal dus geen threads meer kunnen starten over straffe gestoorde uitspraken van die twee randidioten die zo goed uw frustraties vertaalden.

Afkicken geblazen dus.

jurgen79 22 oktober 2007 00:18

ocharm

AdrianHealey 22 oktober 2007 09:34

De neoliberalen hebben in Polen gewonnen, C2C. Het is maar dat je het weet.

Firestone 22 oktober 2007 09:42

Er is nog hoop voor C2C!

Hij is blij met de overwinning van een partij die onder meer het volgende voorstelt:

- Invoering van een vlaktaks: 15% voor inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en BTW
- Verlaging van de uitgaven aan sociale zekerheid
- Privatisering van de gezondheidszorg en andere publieke taken en staatsbedrijven
- Hervorming van de arbeidswetten om de macht van de vakbonden te verminderen.
- Grotere rol voor de Europese Unie

Eerlijk gezegd is dat programma wat te rechts naar mijn smaak, maar we zullen C2C's plezier niet bederven!

AdrianHealey 22 oktober 2007 09:43

't is idd een typisch neoliberaal.
'We gaan mensen verplichten van asociaal te zijn.'

Gayboy29 22 oktober 2007 14:59

Dit is inderdaad goed nieuws maar ik vrees dat de holebi-haat er goed zit ingebakken bij de Poolse bevolking.Ook al is er een andere regering,Polen is een land dat af te raden valt voor holebi's.Dat krijg je nu eenmaal van het onverdraagzame en verzuurde extreem rechts!

forumspook 22 oktober 2007 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 (Bericht 3015080)
Dit is inderdaad goed nieuws maar ik vrees dat de holebi-haat er goed zit ingebakken bij de Poolse bevolking.Ook al is er een andere regering,Polen is een land dat af te raden valt voor holebi's.Dat krijg je nu eenmaal van het onverdraagzame en verzuurde extreem rechts!

Ik heb de meeste Polen die ik ontmoet heb steeds sympatieke gasten gevonden...Een goede mentaliteit.

Europlia 22 oktober 2007 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3014013)
Met spijt moeten wij u meedelen dat de fundamentalistische, homohatende, neoliberale, vreemdelingenhatende, ultra-katholieke, nationalistische en pariochiale Kaczynski-gedrochten de verkiezingen in Polen compleet verloren hebben.

U zal dus geen threads meer kunnen starten over straffe gestoorde uitspraken van die twee randidioten die zo goed uw frustraties vertaalden.

Afkicken geblazen dus.

Amaai, jij zegt bijna iets in de aard van dat alle homo's tegen homohuwelijk zijn. De winnaars zijn echt wel neo-liberalen en ik heb ze met trots gekozen!

duveltje382 22 oktober 2007 15:25

Na deze woordval,wat met de normale wereld? Of kan je zelf niet meer volgen?

Savatage 22 oktober 2007 15:32

K&k

duveltje382 22 oktober 2007 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3015153)
K&k

idd

ERLICH 22 oktober 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 (Bericht 3015080)

En hopla, extreem rechts heeft het weer gedaan. Nooit uzelf eens afgevraagd of al die nichterige provocatie de mensen niet begint te storen. Indien men zo graag als normaal wil beschouwd worden, begin dan al eerst met het stoppen van die belachelijke freak schow wat men noemt de gay-parade. Het is niet met uw geaardheid op te dringen en politieke strekkingen die u niet over heel te lijn volgen af te breken dat u respect of symphatie zult winnen, integendeel. Of nog nooit gehoord wat sommige van de politieke vriendjes van de holibi beweging binnenskamer over homo's vertellen? Is niet omdat deze mee op kop lopen in de één of andere holibi betoging dat ze uw vriendje daadwerkelijk willen zijn, zulke betoging is voor deze personen media en publieke aandacht!

Gayboy29 22 oktober 2007 16:51

extreem rechts wil niets anders dat homo's "ONZICHTBAAR " worden in de maatschappij; "we zien ze niet,ze zijn er dus niet" Terwijl "hetero's" liggen te smakken met hun vriendin in't openbaar! DAT gesmak gekus tussen hetero's stoort me ook erg enorm DUS het moet langs BEIDE KANTEN komen! Hetero's met hun provocerend gedrag!

sn00py 22 oktober 2007 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 (Bericht 3015410)
extreem rechts wil niets anders dat homo's "ONZICHTBAAR " worden in de maatschappij; "we zien ze niet,ze zijn er dus niet" Terwijl "hetero's" liggen te smakken met hun vriendin in't openbaar! DAT gesmak gekus tussen hetero's stoort me ook erg enorm DUS het moet langs BEIDE KANTEN komen! Hetero's met hun provocerend gedrag!

Dikke vette zever! Polen is ultra-katholiek en dat heeft met extreem-rechts niets te maken. Ze zijn tegen homo's vanui hun kath-ol-ieke overtuiging.
Als ge u stoort aan hetero gesmak in het openbaar, ga naar iran: daar gaan ze u graag zien komen, ge moogt zelfs mee doen in een of andere show ('hangertje aan de hijskraan', 'de man van 7000', ...)

Herr Oberst 22 oktober 2007 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3014347)
De neoliberalen hebben in Polen gewonnen, C2C. Het is maar dat je het weet.

Inderdaad, C2C vergist zich weer eens van vijand.

lombas 22 oktober 2007 19:04

Citaat:

DAT gesmak gekus tussen hetero's stoort me ook erg enorm DUS het moet langs BEIDE KANTEN komen! Hetero's met hun provocerend gedrag!

Iets wat al honderden jaren cultureel aanvaard is, hoeft je niet te storen.

Doe nu maar niet zo progressief alsof je neus bloedt.

Winterhamer 22 oktober 2007 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3014013)

Afkicken geblazen dus.

is dat Stalin in je plaatje ?

als ja, hahahahaha geweldig en dan ons die dingen durven te noemen :lol:

sn00py 22 oktober 2007 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 3015863)
is dat Stalin in je plaatje ?

als ja, hahahahaha geweldig en dan ons die dingen durven te noemen :lol:

Helaba, uit dat plaatje blijkt duidelijk wat voor grote kindervriend Stalin was. Of dacht hij "Hm, dat wordt een goeie slaaf voor mijn Witte Zee-kanaal"? (met de hand gegraven door honderdduizenden slaven, totaal nutteloos want meestal toegevroren). Of dacht hij: "Hm, grote voetjes heeft die kleine. Hij zal een goeie bewaker worden in de goelag. Zal goed op mijn volk kunnen schoppen. Tot hij er zelf in vliegt. Hahahaha"
Ja , papa Stalin zag zijn kindjes graag!!!

Aaron 23 oktober 2007 21:06

Citaat:

Dat is niet waar. Rechts wil niet dat het onzichtbaar is. Rechts en extreem-rechts zijn gewoon niet te vinden voor beslissingen als homohuwelijk en adoptierecht voor holebi's. Wat rechts vooral wil is dat homo's niet zo overdreven opvallen, maar zich als gewone mannen kleden en gedragen en niet ermee te koop lopen zoals sommigen doen. Waarom zouden holebi's mekaar niet mogen kussen in het openbaar? Staat dat ergens tussen de partijstandpunten van de rechtse partijen?

forumspook 23 oktober 2007 22:09

Citaat:

Als u snel bent, kan u nog het vliegtuig nemen naar Saudi Arabië, en op tijd komen voor de publiekelijke geseling van 2 homo's ginder: elk 7000 zweepslagen.Kunt u daar wat van uw gepoederd neusje maken.
Oh ja, kussende heterokoppels zult ge daar in het openbaar niet te zien krijgen, dat land is voor u gemaakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be