Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   rechts en links denkers staan 300 jaar achter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96712)

King of beggars and fleas 22 oktober 2007 00:51

rechts en links denkers staan 300 jaar achter

de linksen zijn op een manier rechts en de rechtsen op een manier links

alllemaal dikke zever :roll:

en hoog tijd voor een andere eigentijdse benadering :-P

King of beggars and fleas 22 oktober 2007 01:02

en hoeveel jaar sta het midden achter?????links,rechts,onder,boven wat maakt het uit samen met zijn allen staan we sterk of ben ik aan het zeveren groetjes guru

duveltje382 22 oktober 2007 04:06

Je gaat toch niet beweren dat jij als VLDer gene rechtse jongen bent hé :roll:

sn00py 22 oktober 2007 06:57

Ik vind dat je gelijk hebt, guru, ik weet eigenlijk ook niet waar ik mij in dat spectrum moet plaatsen: Bijvoorbeeld, links schijnt het monopolie te hebben op milieubewustzijn. Ik moet trouwens zeggen dat het VB geen moeite doet om dat beeld tegen te gaan.
Ik sta nochtans achter de meeste ideeën van het Vlaams Belang, maar ik zie ook soms goeie ideeën en zaken in andere partijen.
Maar als een politieke tegenstander een idee heeft, MOET het PER SE slecht zijn. En dat is inderdaad zielig en achterhaald. En ALLE partijen maken zich hieraan schuldig.

Andro 22 oktober 2007 07:06

Katholieken en islamieten staan mentaal +1500 jaar achter.

King of beggars and fleas 22 oktober 2007 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 3014060)
en hoeveel jaar sta het midden achter?????links,rechts,onder,boven wat maakt het uit samen met zijn allen staan we sterk of ben ik aan het zeveren groetjes guru

lol even terzijde - dit is een post gemaakt door guru met mijn cookies :-P . en nee je bent niet aan t zeveren zelle.

King of beggars and fleas 22 oktober 2007 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3014154)
Ik vind dat je gelijk hebt, guru, ik weet eigenlijk ook niet waar ik mij in dat spectrum moet plaatsen: Bijvoorbeeld, links schijnt het monopolie te hebben op milieubewustzijn. Ik moet trouwens zeggen dat het VB geen moeite doet om dat beeld tegen te gaan.
Ik sta nochtans achter de meeste ideeën van het Vlaams Belang, maar ik zie ook soms goeie ideeën en zaken in andere partijen.
Maar als een politieke tegenstander een idee heeft, MOET het PER SE slecht zijn. En dat is inderdaad zielig en achterhaald. En ALLE partijen maken zich hieraan schuldig.

er is één partij die dit eng tribaal collectief groepsdenken noemt en er zwaar op afgeeft doch er zich zelf even goed schuldig aan maakt :roll: .

manta 22 oktober 2007 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 3014182)
er is één partij die dit eng tribaal collectief groepsdenken noemt en er zwaar op afgeeft doch er zich zelf even goed schuldig aan maakt :roll: .

't Zijn dan toch aanhangers van die partij die gisteren aan't betogen waren tegen de stijgende armoede ...
Citaat:

Citaat:
De Vlaamse Jongeren Westland protesteerden tegen de stijgende armoede en het dualisme onder de eigen bevolking, het aantrekken van vreemdelingen op de arbeidsmarkt en de sluipende regularisatie van vreemdelingen. Er waren zondag zowat zeventig rechtse betogers.
http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...-8C2131A1E0E5}
Nu ja , iemand moet het doen , iemand moet de arme mensen in ons land helpen ...8-)

forumspook 22 oktober 2007 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3014161)
Katholieken en islamieten staan mentaal +1500 jaar achter.

Het eerste zinnige dat ik van u lees.

sn00py 22 oktober 2007 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3014959)

Wel, ik kon eerlijk gezegd ook mijn ogen niet geloven.. andromeda is aan het "verstaesen".

Andro 22 oktober 2007 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3014959)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3014978)
Wel, ik kon eerlijk gezegd ook mijn ogen niet geloven.. andromeda is aan het "verstaesen".

Jullie zijn een koppeltje zeker ?

King of beggars and fleas 22 oktober 2007 21:21

:-)

neutraalzwitserland 23 oktober 2007 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3014154)
als een politieke tegenstander een idee heeft, MOET het PER SE slecht zijn. En dat is inderdaad zielig en achterhaald. En ALLE partijen maken zich hieraan schuldig.

Dit onderschrijf ik volledig en zie ik als dé grootste energieverspiller in ons politiek stelsel.

Iemand ideeën hoe we dit zouden kunnen afbouwen?

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neutraalzwitserland (Bericht 3016947)

Iemand ideeën hoe we dit zouden kunnen afbouwen?

ons eigen mentaliteit veranderen mss - want wie kiest die politiekers ? (ben het overigens met jullie eens )

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 10:49

een ander idee kan mss zijn om alle kamerleden tijdens de debatten apart in een eigen kamer te steken en dan met een stemvervormer zorgen dat de andere niet zien of horen wie er wat zegt maar enkel horen wat er gezegd wordt

jurgen79 23 oktober 2007 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 3014058)
de linksen zijn op een manier rechts en de rechtsen op een manier links

alllemaal dikke zever :roll:

en hoog tijd voor een andere eigentijdse benadering :-P

En profiteurs? Hoever staan die achter? :roll:

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 3017007)
En profiteurs? Hoever staan die achter? :roll:

profiteren is net meer dan ooit in mijn beste - kijk maar naar de rijken - zij geven overal a volonte het goeie voorbeeld ;-) .

sn00py 23 oktober 2007 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3016205)

Als ge overal hollisten ziet: mij kunt ge NIET KRIJGEN!

Linkse Vogel 24 oktober 2007 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3016205)

Echt he... Doe nu eens niet zo onnozel. Iedereen heeft zijn eigen mening en gewoon omdat jullie het niet eens zijn met de visie van Andromeda vinden jullie het niet zinnig wat hij zegt. Dat is visiediscriminatie:evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be