![]() |
rechts en links denkers staan 300 jaar achter
de linksen zijn op een manier rechts en de rechtsen op een manier links
alllemaal dikke zever :roll: en hoog tijd voor een andere eigentijdse benadering :-P |
en hoeveel jaar sta het midden achter?????links,rechts,onder,boven wat maakt het uit samen met zijn allen staan we sterk of ben ik aan het zeveren groetjes guru
|
Je gaat toch niet beweren dat jij als VLDer gene rechtse jongen bent hé :roll:
|
Ik vind dat je gelijk hebt, guru, ik weet eigenlijk ook niet waar ik mij in dat spectrum moet plaatsen: Bijvoorbeeld, links schijnt het monopolie te hebben op milieubewustzijn. Ik moet trouwens zeggen dat het VB geen moeite doet om dat beeld tegen te gaan.
Ik sta nochtans achter de meeste ideeën van het Vlaams Belang, maar ik zie ook soms goeie ideeën en zaken in andere partijen. Maar als een politieke tegenstander een idee heeft, MOET het PER SE slecht zijn. En dat is inderdaad zielig en achterhaald. En ALLE partijen maken zich hieraan schuldig. |
Katholieken en islamieten staan mentaal +1500 jaar achter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu ja , iemand moet het doen , iemand moet de arme mensen in ons land helpen ...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:-)
|
Citaat:
Iemand ideeën hoe we dit zouden kunnen afbouwen? |
Citaat:
|
een ander idee kan mss zijn om alle kamerleden tijdens de debatten apart in een eigen kamer te steken en dan met een stemvervormer zorgen dat de andere niet zien of horen wie er wat zegt maar enkel horen wat er gezegd wordt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be