![]() |
lombas staat 2350 jaar achter
Overduidelijk is het dat lombas de persoonlijke herbelichamisering van Demosthenes - die zelf de samenverhemeling was van figuren als Burke, Bastiat, de Sade, Pascal, Zeno (nog voor die waren geboren!) &c. - is.
De vraag is nu: hoe ver uit de mode is de rest van de mensheid (buiten Kim en een exclusief groepje dat intieme relaties heeft mogen aanknopen met De Man in kwestie), en hoe valt hun bestaan enerzijds metafysisch nog te verantwoorden en anderzijds rationeel te verklaren, gezien zij toch in hun demodiseringiteit moeten verbijsterd zijn - kirrend van displezier? |
Ja, ik vind dat ook.
|
Maar enfin, komaan, het is duidelijk dat niemand de maatschappelijke relevantie en doorslaggevendheid binnen het socio-politieke kader van deze vaststelling ontkent. Voor wanneer de klop op eigen borst? Voor wanneer de hoorns der verlatenheid en de exodus van de mensheid naar de Egyptische woestijn?
|
Hoever ge achter staat is vrij irrelevant. Wat belangrijker is: hoe snel ben je aan het inlopen?
|
Lombas, je lijkt me typisch op een weggelopen romanfiguur uit Donna Tartts ‘De verborgen geschiedenis’.
|
Citaat:
Nu moet ik zeggen, mooi uitgangspunt, maar een schoolvoorbeeld van hoe een boek - zijnde het kollektief der personages, lokaliteiten - door een verhaal - de samenloop van voorgaande - kan bedesastreerd worden. Ik hield uiteraard wel van de zalige literair-intellectuele en pseudo-elitaire inslag. Er mocht ook best wat meer in gerookt en gedronken worden. Waar is de whiskey, vroeg ik me nog af. Soit, dit heeft weinig te maken met hoe ik zo hard achter loop door zo modern te zijn. |
Volgens mij gaat van dat onder tafel drinken toch maar weinig in huis komen. :mrgreen:
|
Citaat:
En vergeef mij voor de uitdrukking die volgt: maar het �*s nodig te benadrukken dat gezwam elders enkel als antwoord kon bediend worden met de uitdrukking in kwestie. Het zal zijn, of het zal niet zijn. En met deze wijze worden nam mijn lerares Grieks ook afscheid van me: Mijden agan! Van niks te veel! |
Ik had gisteren dus echt niks gedronken, alleen maar een achttal uur aan twee artikels gewerkt.
Ik heb soms zo van die raarschrijfbuien. :oops: |
Citaat:
Terwijl dat de persoon in kwestie eigenlijk niets aan't zeggen is. Gebruikte formule I=n/k I=informatiecoefficient n=aantal symbolen k=boodschap (in bytes) Lombas verhoogt met zijn naar nul naderende k en naar oneindig naderende I de entropie van mijn informatiesysteem. |
Citaat:
|
Citaat:
Lombas is erg goed met de taal, maar de boodschap is vaak zoek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be