![]() |
Schoenmaat
Naar aanleiding van dit, de meest logische vraag die er op volgt ;-)
Weer zo'n enquete dat de vrijdag al op pagina 7 staat, maar soit ;-) En kom nu niet met halfkes af eh :-D |
bwa, soms weleens 36 en 37
|
Citaat:
|
De rest zal wel volgen;-)
A propos wat is de uwe? |
Citaat:
En ikke een 42 (Fila's 43) |
41
![]() met dank aan migrantenjong |
43
|
44 .
Met sommige schoenen soms een 45 ... :cheer:Ik leef op grote voet...:cheer: |
Ik pak een pils tegen de dorst
Aan het ontbijt lees ik de krant Ik hou van boerenkool met worst Eens per week ga ik in bad 's Zomers twee weken naar het strand Zaterdag 's middags naar de stad Naast m'n schoenen loop ik niet Ik heb maatje 42, 42 Heel gewoon, doodgewoon Ik heb een dochter en een zoon Heel gewoon, doodgewoon Een rijtjeshuis waarin ik woon Z'n vrouw zit in een caravan En in 't weekend gaat hij ook (moet-ie wel) Heel gewoon (8x) Naar het kantoor in de Kadett Van voren word ik al wat kaal (doodgewoon) Een regenjas, een ruitjespet (heel gewoon) Als ik naar bed ga ben 'k zo moe Zo afgepeigerd dat ik heb Alleen maar in het weekend toe Naast m'n schoenen loop ik niet Ik heb maatje 42, 42 Heel gewoon, doodgewoon Ik heb een dochter en een zoon Heel gewoon, doodgewoon Een rijtjeshuis waarin ik woon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Ik ben een doodgewone man En daar is er maar eentje van Goedbeschouwd ben ik uniek In mij zit doodgewoon muziek Heel gewoon, doodgewoon (8x) |
Citaat:
|
ik heb maat 50, in sportschoenen maat 51.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en ik kan veel meer bier dan u verzetten ! :-P:-D |
42.5
43 is vaak te groot en 42 te klein. |
Citaat:
|
yeah, gladiotorfight:cheer: :cheer: :cheer:
|
hmmm, mss toch nog wat concurrentie :P
nee, idd, grootte en struiste zegt niet alles hoor. Maat van mij is 1m80 en 65 kg en die kan super veel verzetten |
Citaat:
(allez ja... "ongeveer" eh ;-) ) |
Citaat:
|
ik ben nog kleiner dan jullie en kan jullie beide verzetten:twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be