![]() |
Wie wordt de volgende VS-president? Take 1
Wie wordt volgens u de volgende VS-president?
Voor alle duidelijkheid: de vraag gaat over wie u denkt de verkiezingen zal winnen, niet wie u hoopt. Ik heb alle kandidaten opgenomen die in de laatste Gallup poll voorkomen. De poll loopt drie maanden, dan zitten we al bij de primaries, en zal vermoedelijk het beeld totaal anders zijn dan nu. |
Obama!!
|
Het is nog vroeg. Kunnen Arnold Swarzenegger of Pamela Anderson zich niet meer kandidaat stellen ?
|
Citaat:
|
En Pamela is een geboren Canadese ...
|
LOL@laatste optie...
|
Citaat:
|
|
Dit is de weg van het minste kwaad denk ik. Echtgenoot Bill was al met al een goede president, enkel de republikeinen vonden het niet kunnen dat hij zich liet pijpen door een 24-jarige die "stage "liep in het witte huis.+3500 jonge mensen de dood insturen en Cheney die openlijk zei dat martelen moet kunnen blijkt dan geen enkel probleem te zijn. Rare jongens die republikeinen.
|
Ik dénk Clinton. En ik hoop Gore, gewoon omdat die gast komaf kan maken met de klimaathype.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop Obama
|
Clinton of Obama, maar ik denk dat het Clinton zal worden. Dat het de democratische kandidaat wordt staat eigenlijk al zo goed als vast denk ik.
|
Wie wil er wedden dat het een republikein zal worden?
|
Citaat:
|
Spijtig dat Bush niet meer mee mag doen. Hij zou onmiddellijk terug verkozen worden.
|
Hillary! Het mag eens een vrouw zijn!
|
Hillary Clinton waarschijnlijk, niet dat het veel zal uitmaken. De enige fatsoenlijke politicus in Amerika die ik ken is Patrick Buchanan. De rest is links of liberaal geteisem.
|
Citaat:
Grapjas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be