![]() |
Mijn N*rt*n Antivirus is bijna op.
Wie kan me goede raad geven, voor een beter programma, dat de PC niet zo sloom maakt? (en wat staat er op het prijskaartje?)
|
Gebruik nooit twee systemen door elkaar, voor de rest ben ik een dummy op pc-gebied....:oops:
|
AVG Antivirus: http://free.grisoft.com/doc/2/
Gratis en wordt zowat dagelijks bijgewerkt. |
thanks, Derk, ik donder die Norton eruit als ik een ander systeem neem. ;)
Hé Johan, maakt die AVG je compu niet slomer? Ik zet soms gewoon mijn Norton af omdat het soms 15 minuten duurt voor alles goed is opgestart :? |
Citaat:
Beste gratis virusscanner dit moment op de markt! |
Ook al jaren tevreden met AVG.
|
Toen ik nog op Windows werkte had ik ook AVG.
Prima scanner, ook voor tragere machines. Veel soepelder dan Norton. En gratis natuurlijk. |
Too crazy, bedankt. Ik ben al overtuigd. En bespaar zo'n 5€ per maand
![]() |
Yep AVG 'for free' dat moet je hebben!
Poepsimpel en kost geen bal. Vergeet niet dagelijks te updaten en zeker drie tot vier maal per week een manuele scan te doen. Je kan dit instellen om alles automatisch te laten verlopen, hou er wel rekening mee dat je pc atijd vertraagt tijdens het scannen. Veel succes en blijf van Norton, das rommel! Correctie: niet alles van Norton is slecht, deze hieronder was goed. ![]() |
Citaat:
Ook handig: SpyBot Search & Destroy: (gratis) programma om "spyware" te verwijderen; regelmatige updates http://www.safer-networking.org/nl/index.html |
Dus iedereen is unaniem over AVG. Tof! Zo'n vreedzame samenleving hier ;)
Johan, kan ik een paar van die picto programmaatjes eruit donderen dan? Er staan er een stuk of zeven zeker, kunnen er een paar uit de automatische opstart gehaald worden? Oh en nu ik toch bezig ben: mijn pc thuis is een draagbare, en ik gebruik ADSL met modem. Nu moet ik soms 30 minuten de usb van de modem in en uit doen voordat mijn pc de modem herkent, en dit al vanaf het begin van de aanschaf een jaar terug... :? Wat zou dit kunnen zijn? Ik gebruikte wel af en toe die AVG om spyware weg te krijgen? |
ik geloof niet (meer) in virussen ... en als experiment draait mijn oude ME al bijna een jaar zonder anti-virus ... nog steeds probleemloos EN SNEL JONG !!! FANTASTISCH SNEL in vgl met mijn XP van anderhalfjaar oud met AV ...
het laatste schadelijke virus dateert trouwens al van een jaar of vijf geleden ... big bussiness ... dat wel |
Citaat:
|
Citaat:
Desalniettemin, kan je nog altijd iets voor hebben, dus een gratis scannertje is zeker op zen plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij hebt daar geen problemen mee? :? Anna jij moet echt wel een lucky bastard zijn dan ;) |
Citaat:
jij persoonlijk al schade gehad van een virus ? |
Citaat:
AV is eigenlijk NWO |
Citaat:
Gemiddeld heb ik per week toch enkele 'tientallen' schadelijke bestanden, variërende van gevaarlijk tot zeer gevaarlijk. Het betreft dan meestal Trojan Horses, Ad-aware, spy-ware, etc.. en ja af en toe nog eens een echt virusje. Om nog te zwijgen van de pishing mails. Ik surf wel heel veel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be